روایت مدیرعامل پدیده از قدرت ماورایی سرپرست پرسپولیس



  باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه پدیده نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. 

به گزارش فارس، مسعود معمایی مدیرعامل پدیده در گفت‌و‌گو با رسانه این باشگاه گفت: دو سال و نیم از یک بدهی گذشته است و در باشگاه پرسپولیس خیلی ها آمده اند و خیلی ها هم رفته اند ولی قرار نیست با این جابجایی ها تعهدات مالی این باشگاه صفر شود یا پاک شود.

 

وی افزود: آقای صدری مدیر عامل پرسپولیس مگر به کجا وصل است یا چه قدرت ماورایی دارد که در برنامه زنده عنوان می‌کند من پول باشگاه پدیده را نمی‌دهم. اگر بدهی های مدیر قبلی به آقای صدری مربوط نمی باشد، پس ایشان حق استفاده از درآمد هایی که در دوران آقای انصاریفرد و مدیران قبلی پرسپولیس کسب شده را ندارد.

 

 مدیرعامل پدیده تاکید کرد: ما با این ادبیاتی که از آقای صدری شنیدیم، برای ادامه پیگیری هایمان در خصوص طلب باشگاه بزرگ پدیده مصمم تر شدیم و به هیچ عنوان از این حق مسلم خود نمی‌گذریم. آقای صدری عنوان کرده است تا زمانی که من باشم، این طلب را نمی‌دهم. مگر قانون قرار است بنا بر بودن یا نبودن افراد و مدیر ها با عناوین و مسائل مختلف برخورد کند و حکم صادر کند. قانون همیشه یکسان است. چه ایشان باشند و چه نباشند، باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت طلب باشگاه پدیده می باشد.

 

معمایی ادامه داد: دوران نمی دهم چون زورم زیاد است  تمام شده است و به لطف قانون و ارکان انضباطی و قضائی فدراسیون فوتبال حق خود را از باشگاه پرسپولیس خواهیم گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------