آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

عزت‌اللهی شاگرد استراماچونی!/ سویا با 3.5 میلیون یورو به دنبال جذب عابدزاده



  لیگ قهرمانان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هافبک دفاعی ملی‌پوش ایرانی شاگرد آندره آ استراماچونی در الغرافه قطر شد. 

به گزارش ورزش سه ، عزت اللهی که یک و نیم فصل موفق را در تیم وایله بولدکلاب دانمارک سپری کرده بود، پس از ناکامی این تیم در صعود به پلی آف کسب سهمیه با جدایی از این تیم راهی لیگ ستارگان قطر شد تا پیراهن تیم زردپوش الغرافه را برتن کند.

 

سعید عزت اللهی سابقه بازی در لیگ چمپیونشیپ انگلستان، روسیه، بلژیک و دانمارک را دارد و حالا در الغرافه اولین تجربه آسیایی خود را پشت سر خواهد گذاشت و به جمع کثیری از بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان ملحق می‌شود.

 

نکته جالب درباره عزت اللهی اینکه او حالا شاگرد آندره استراماچونی خواهد شد که دو فصل پیش در ایران هدایت استقلال تهران را برعهده داشت و حالا یک ستاره ایرانی را تحت هدایت خود دارد.

 

هدایت الغرافه، تیم جدید عزت اللهی، برعهده آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال است.

 

این در حالی است که عزت اللهی در نظرسنجی بهترین هافبک لیگ دانمارک هم قرار داشت و گفته می‌شد که مورد توجه استقلال هم قرار دارد اما در نهایت این تیم الغرافه بود که با ارائه پیشنهادی مطلوب، نظر عزت اللهی را جلب کرد تا این بازیکن برای نیم فصل پیش رو راهی الغرافه شود.

 

نکته جالب اینکه الغرافه با کسب سهمیه آسیایی، در لیگ قهرمانان 2022 هم حضور خواهد داشت و به این ترتیب احتمال تقابل عزت اللهی با سپاهان یا فولاد هم وجود دارد.

 

آخرین بازیکن ایرانی الغرافه، مهدی طارمی بود که موفق شد در لیگ قهرمانان دروازه تراکتور را باز کند؛ حالا احتمال دارد عزت اللهی برابر سپاهان یا فولاد قرار بگیرد.

 

  لیگ قهرمانان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عزت اللهی 25 ساله که از سال 2014 در زمره لژیونرهای فوتبال ایران به حساب می‌آید، در این یک و نیم فصل نزدیک به 50 بازی با پیراهن وایله انجام داد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود. او همچنین 5 گل با پیراهن وایله به ثمر رساند و با ارائه نمایش‌های مطلوب، به عنوان مهره فیکس تیم ملی در دوران اسکوچیچ نیز مطرح شد.

 

حالا عزت اللهی که 41 بازی ملی هم دارد، با امضای این قرارداد فصل جدیدی از دوران فوتبال خود را تجربه می‌کند و به استقبال روزهای نو می‌رود.

 

سویا با 3.5 میلیون یورو به دنبال جذب عابدزاده

منابع اسپانیایی خبر می دهند که باشگاه سویا اسپانیا به دنبال جذب امیر عابدزاده سنگربان ایرانی پونفرادینا است.

 

  لیگ قهرمانان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه ، به نظر می رسد انتظار برای مشخص شدن مقصد بعدی سردار آزمون و پیوستن او به لیون یا یوونتوس، تنها انتقال جذاب زمستانی برای علاقه مندان به فوتبال در ایران نخواهد بود چرا که اکنون برخی از رسانه های اسپانیایی از علاقه باشگاه سویا به جذب فوری امیر عابدزاده خبر می دهند.

 

حضور یاسین بونو گلر مراکشی به همراه تیم ملی کشورش در جام ملت های آفریقا و ابتلای مارکو دمیتروویچ دروازه‌بان صربستانی به ویروس کرونا سبب شده تا مدیران سویا در پی یک انتقال سریع برای انتخاب یک سنگربان مطمئن درون دروازه تیمشان باشند و رسانه های محلی گزارش می دهند که رامون مونچی مدیر ورزشی این تیم دست به کار شده و برای دیدن عابدزاده به تمرینات پونفرادینا نیز سر زده است.

 

وب سایت infobierzo با اعلام این خبر در گزارشی نوشته است: اینکه امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی پونفرادینا فصل فوق العاده ای را سپری می کند، یک چیز مشخص است و همین مسئله باعث شده تا سویا به جذب او علاقه مند شود. ظاهراً پس از اینکه بونو مراکشی در جام ملت های آفریقا حضور دارد و همچنین دمیتروویچ دروازه بان اصلی تیم سویا تمرینات خود را به دستور یولن لوپتگی ترک کرد، جذب عابدزاده تسریع شده است.

 

برخی از خبرنگاران محلی مدعی شده اند که مونچی طی روزهای گذشته به همراه یک شخص دیگر در تمرینات پونفرادینا حاضر شده تا عملکرد عابدزاده را از نزدیک مشاهده کند. به نظر می رسد که آنها برای جذب سریع سنگربان تیم ملی به قطعیت رسیده اند و این باشگاه حتی حاضر است تا مبلغ 3 و نیم میلیون یورو نیز برای این انتقال به پونفرادینا بپردازد.

 

کریستین وایخو خبرنگار اسپانیایی deporteslasexta با اعلام این خبر مدعی شد که مدیر ورزشی سویا صبح روز گذشته برای آخرین ارزیابی ها از سنگربان ایرانی 28 ساله راهی شهر پومفرادا شده تا رایزنی های ابتدایی را در این خصوص به عمل بیاورد.

 

  لیگ قهرمانان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 عابدزاده فصل خوبی را در پونفرادینا سپری کرده است. او در 19 بازی موفق به ثبت 8 کلین شیت شده و در هر دیدار میانگین 0.74 گل دریافت کرده که برای یک سنگربان، آمار خوبی محسوب می شود.

 

به هر شکل وضعیت دروازه سویا در وضعیتی بحرانی قرار دارد. این تیم دو گلر اصلی خود را تا چند هفته در اختیار ندارد و باید دید مذاکرات با پونفرادینا به چه شکلی پیش خواهد رفت. نکته جالب درباره عابدزاده این است که او از سال جدید میلادی و به بخاطر حضور و سابقه چند ساله در فوتبال اروپا، می تواند از پاسپورت اروپایی استفاده کند و این مسئله نیز انتقال او به تیم های اروپایی و عدم استفاده از سهمیه بازیکنان خارجی را تسهیل می‌کند.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------