دختران ایران در بین بهترینهای فوتسال پلنت (عکس)



بهترینهای فوتسال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
نتایج نظرسنجی برترین چهره‌های فوتسال زنان در سال 2021 از سوی فوتسال پلنت اعلام شد. 

به گزارش ورزش سه  به مانند هر سال که سایت فوتسال پلنت برترین‌های فوتسال زنان را در پست‌ها و سمت‌های مختلف براساس نظر کارشناسان خود معرفی می‌کرد، در سال 2021 نیز این اتفاق رخ داد و ساعتی پیش نظر کارشناسان اعلام شد؛ فوتسال زنان ایران در بخش برترین داور، برترین مربی، برترین باشگاه، برترین بازیکن و برترین دروازه‌بان کاندیدا در بین 10 چهره داشت.

بهترینهای فوتسال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

در بخش برترین داور فوتسال جهان (بین زنان و مردان) گلاره ناظمی که در جام جهانی مردان به میزبانی لیتوانی نیز توانست بدرخشد، 98 امتیاز از کارشناسان فوتسال پلنت گرفت و در جایگاه هفتمین داور برترین فوتسال جهان در سال 2021 ایستاد.

 

نرگس علوانی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان که در جمع برترین سرمربیان فوتسال زنان سال بود، با کسب 75 امتیاز در موقعیت هشتم برترین مربیان سال 2021 قرار گرفت.

بهترینهای فوتسال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان که فصل گذشته قهرمان لیگ ایران شد، در جمع 10 باشگاه با کسب 71 امتیاز با نظر کارشناسان سایت فوتسال پلنت هفتم شد.

بهترینهای فوتسال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

در آیتم برترین زنان فوتسالیست سال جهان، سهیلا ملمولی کاپیتان باتجربه و کهنه‌کار و درخشان پالایش نفت آبادان کاندیدا بود که ملمولی علی‌رغم کسب امتیاز مشابه با امیلی مارکوندس از برزیل در رتبه هفتم قرار گرفت و هفتمین فوتسالیست زن برتر سال 2021 شد.

 بهترینهای فوتسال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

در جمع برترین دروازه‌بانان فوتسال زنان جهان در سال 2021 هم فوتسال زنان ایران نماینده داشت و فرزانه توسلی کاپیتان تیم ملی و سنگربان فصل گذشته سایپا تهران، با کسب 85 امتیاز عنوان هشتمین دروازه‌بان برتر فوتسال زنان جهان در سال اخیر میلادی را از آن خود کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------