آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

از درگیری تا "چاقو" در جوراب بازیکن و "اسپری فلفل" در فوتبال خوزستان!



فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه مرصاد رامشیر در خصوص درگیری پیش‌آمده در بازی این تیم مقابل شاهد بهبهان در سوپرلیگ جوانان خوزستان توضیح داد.

حسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره درگیری ایجاد شده در دیدار این تیم مقابل تیم شاهد بهبهان در سوپر لیگ جوانان خوزستان در ۱۶ اسفندماه، اظهار کرد: تیم شاهد بهبهان اگر در دیدار مقابل ما شکست می‌خورد، سقوط می‌کرد و حتی با توجه به حساسیت این بازی پیش از مسابقه از طریق یک شماره ناشناس پیامی به من داده شد که "آقای حمیدی با توجه به این‌که تیم شما صعود کرده است، نیازی نیست که مقابل تیم بهبهان محکم بازی کنید" که من هم در جواب این پیامک گفتم "در این میان اخلاق ورزشی چه می‌شود؟" حتی از او خواستم که خودش را معرفی کند که گفت "من از بچه‌های بهبهان هستم". البته من این پیامک را منتسب به باشگاه بهبهان نمی‌دانم.

 

وی افزود: زمانی که تیم بهبهان وارد شهر ما شد به استقبال آن‌ها رفتم و حتی رختکن را برای آن‌ها کاملاً آماده کردم و در حد توانم نیز از آن‌ها پذیرایی داشتم. حتی قبل از این‌که بازی شروع شود به سمت رختکن آن‌ها رفتم و به آن‌ها گفتم تمام تلاش خودتان را در بازی بکنید و فوتبال است و همه ما با هم دوست هستیم و ان‌شاءالله شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه مرصاد رامشیر خاطر نشان کرد: تمام شرایط پیش از بازی مهیا بود و داور هم بازی را شروع کرد و حتی پیش از آغاز بازی من و بازیکنام سمت نیمکت شاهد بهبهان رفتیم اما از دقیقه یک بازی، بازیکن شماره ۳ بهبهان شروع به ایجاد خشونت و توهین کرد و حتی داور هم چندین بار به او تذکر داد. اما انگار این بازیکن آماده دعوا بود. نیمه اول بدون گل به پایان رسید و هیچ مشکلی هم وجود نداشت.

 

نیمه دوم که شروع شد تا زمانی که تیم ما گل بزند باز هم هیچ مشکلی نبود. اما همین که ما گل زدیم آقای ترسا مربی تیم شاهد شروع به توهین کردن کرد و عنوان می‌کرد که تیم داوری طرفدار من است. در حالی که ما صعود کرده بودیم و نیاز به کمک و حمایت نداشتیم. بعد از این توهین‌ها داور به سرمربی تیم شاهد کارت زرد نشان داد و او را جریمه کرد.

 

وی ادامه داد: بازی مجدداً از سر گرفته شد اما مجدداً آقای ترسا سرمربی تیم حریف شروع به فحاشی به داور کرد که گزارش ناظر و داوران در این زمینه وجود دارد. متأسفانه آقای ترسا که ادعای دین و دیانت دارد و خود را پشت چهره دیانت‌نمای خود پنهان کرده است، شروع به فحاشی‌های زشت به داور کرد که داور هم او را اخراج کرد و حاضر نشد از روی نیمکت برود و مجدداً شروع به تکرار همان فحاشی‌ها کرد اما حتی من از ناظر بازی خواستم به او اجازه دهد کنار زمین بماند.

 

حمیدی بیان کرد: تیم ما گل دوم را هم به ثمر رساند و بعد از گل دوم حریف که کاملاً مأیوس شده بود وارد حاشیه شد و داور بازیکن شماره ۳ شاهد را هم به خاطر اهانت به داوری از زمین اخراج کرد. در ادامه نیز شماره ۲۲ بهبهان از بازی اخراج شد. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ما تمام شد و حتی به تیم حریف هم خسته نباشید گفتیم و به آن‌ها دست دادیم و مشکلی هم نبود.

 

وی گفت: بعد از پایان بازی تیم ما به جشن و پایکوبی پرداخت و سپس دو نفر از بازیکنان ما که بهبهانی بودند به سمت بازیکنان شاهد بهبهان و همشهری‌هایشان رفتند تا احتمالاً با آن‌ها صحبت کنند و خوش‌ و بش داشته باشند که یک دفعه دیدم تیم حریف با بازیکنان ما درگیر شد.

 

در همین حین، در حال دویدن به سمت محل درگیری بودم که دیدم شماره ۳ حریف از جوراب خود یک چاقو درآورد و در دست شماره ۲۲ تیم بهبهان نیز اسپری فلفل دیدم و مطمئناً اگر به سمت بازیکن شماره ۳ حریف نمی‌دویدم با چاقو که در دست داشت حتماً یکی از بازیکنان را می‌کشت. البته نمی‌دانم بعد از آن چاقو را چه کرد ولی حتی به نیروی انتظامی هم زنگ زدم که لطفاً ساکت‌های ورزشی بازیکنان بهبهان را بگردید چون چاقو و اسپری فلفل داشتند و جالب است بازیکنان تیم بهبهان ادعا می‌کنند که در ورزشگاه ساک‌های ورزشی آن‌ها دزدیده شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------