آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

فدراسیون فوتبال: فیفا ضرب الاجلی برای توضیح درباره اتفاقات مشهد تعیین نکرده؛ به هیچ وجه نخواسته اند که تا قبل از قرعه‌کشی جام جهانی توضیحات خود را ارائه دهیم



فدراسیون فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
صفی الله فغانپور سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال با تایید نامه فیفا اعلام کرد که فدراسیون جهانی فوتبال ضرب الاجلی برای این موضوع تعیین نکرده است. فغانپور درمورد اینکه با این تفاسیر فیفا نخواسته توضیحات فدراسیون قبل از قرعه‌کشی جام جهانی ارائه شود، گفت: به هیچ وجه چنین درخواستی در نامه فیفا مطرح نشده است. او گفت: اکنون میرشاد ماجدی و برخی مسئولان فدراسیون فوتبال برای قرعه‌کشی جام جهانی در قطر حضور دارند و قرار شده دیداری با اینفانتینو داشته باشند.

 سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال با تایید نامه فیفا اعلام کرد که فدراسیون جهانی فوتبال ضرب الاجلی برای این موضوع تعیین نکرده است.

 

به گزارش انتخاب ، صفی الله فغانپور در گفت و گو با فارس، درمورد درخواست فیفا از فدراسیون فوتبال ایران برای ارائه توضیحات نسبت به اتفاقات دیدار ایران و لبنان در مشهد اظهار داشت: در نامه‌ای که فیفا الان فرستاده موضوع خاصی وجود ندارد. با وجود اینکه در بازی ایران و لبنان ناظر فیفا حضور داشت و اتفاقات را گزارش کرد اما فیفا از فدراسیون فوتبال خواسته توضیحاتی نسبت به وقایع رخ داده شرح بدهد.

 

وی افزود: منظور فیفا این است آیا موانع موجود در این بازی طبیعی و منطقی بود؟ البته فیفا در این نامه درخصوص اینکه بانوان در بازی‌های قبلی تیم ملی حضور داشتند نکاتی را اعلام کرده و گفته است وقتی بانوان در سال ۲۰۱۹ و در زمان ریاست مهدی تاج در دیدار تیم ملی حضور یافتند، فصل جدیدی از حضور بانوان و تحول در فوتبال ایران آغاز شد. فیفا از این موضوع تشکر کرده اما درباره بازی ایران و لبنان توضیحات خواسته است.

 

سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اکنون فدراسیون درصدد است توضیحات کامل و تفصیلی خود را به فیفا ارائه بدهد. برای رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدا قرار نبود هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما ناگهان ظرف ۷۲ ساعت تصمیم گرفته شد هواداران هم به ورزشگاه بیایند. اکنون میرشاد ماجدی و برخی مسئولان فدراسیون فوتبال برای قرعه‌کشی جام جهانی در قطر حضور دارند و قرار شده دیداری با اینفانتینو داشته باشند.

 

فغانپور درمورد اینکه آیا فیفا برای ارائه توضیحات فدراسیون فوتبال ضرب‌الاجلی تعیین کرده است، پاسخ داد: هیچ ضرب‌الاجلی تعیین نشده و فقط فیفا گزارش خواسته است.

 

وی درمورد اینکه با این تفاسیر فیفا نخواسته توضیحات فدراسیون قبل از قرعه‌کشی جام جهانی ارائه شود، گفت: به هیچ وجه چنین درخواستی در نامه فیفا مطرح نشده است. به نظر می‌آید در این مقطع موضوع خاصی اتفاق نیفتد زیرا ناظران فیفا حضور داشتند و خودشان هم شرایط را دیدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------