دادکان: اینهایی که مخالفت با حضور زنان در ورزشگاهها را بدلیل احترام به آنها می دانند،چرا حرمت دختران ایرانی که در خارج فساد می کنند برایشان مهم نیست؟



 محمد دادکان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

محمد دادکان در مصاحبه با روزنامه اعتماد دیدگاه خود را در باره حوادث حاشیه ای بازی ایران-لبنان و راه ندادن بانوان به استادیوم بیان کرد.

 

دادکان گفت:

در سال 2006 در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی و بازی ایران و بحرین جلوی مسوولین وقت که می‌گفتند نباید زن‌ها وارد استادیوم شوند ایستادم و در ورزشگاه را باز کردم و زنان وارد استادیوم شدند. به رییس‌جمهور (آقای خاتمی) گفتم هر اتفاقی افتاد مسوولیتش با من. اگر تیم نمی‌برد شاید خیلی به من فشار وارد می‌کردند ولی من این کار را کردم.

 

بعد هم در دانشگاه آزاد سر بازی فینال بسکتبال، زنان را وارد سالن کردم.

 

اما در مورد اتفاق اخیر باید بگویم همه اینها که می‌گویند دین گفته، فلان روحانی گفته، همه دروغ است. با دلیل می‌گویم و خودم هم حاضرم صدمه‌اش را بپذیرم. اگر شما یک ذره به یک خانم احترام می‌گذاری و منزلت زن را حفظ می‌کنی و دنبال دین هستی چرا این قدر زن روسپی ایرانی توی دبی و ترکیه است و یک نفر از شما صدایتان در نمی‌آید؟ این همه فحشا می‌شود، در همان مشهدی که زنان را راه ندادند استادیوم، کسی از دین حرف نمی‌زند. اما اگر یک دختر بخواهد فوتبال ببیند دین می‌رود زیر سوال؟

 

همه دروغ است. همه بازی است. تو را به امام حسین بنویسید از قول من که اگر کسی به دنبال دین باشد وقتی می‌بیند این همه دختران جوان در دوبی و ترکیه هستند کاری می‌کند.

 

من خودم چند بار دوبی و ترکیه رفتم. شما بروید ببینید در هتل‌های این کشورها چه خبر است. من یک بار هم در تلویزیون گفتم که من در مسیر رفتن به سوییس در یک هتل در امارات نشسته بودم که دختر خانمی آمد و از من پرسید شما آقای دادکان هستید؟ پرسیدم شما هفت هشت نفر اینجا چه کار می‌کنید؟ همه بدون هیچ خجالتی به من گفتند بیزینس ما این است چون زندگی مان نمی‌چرخد می‌آییم اینجا کار می‌کنیم.

 

خب! تویی که دین داری و حرف و از خدا و پیغمبر می‌زنی چطور آنجا دلت نمی‌سوزد؟ چطور آنجا آبروی اسلام مطرح نیست که کار به این دخترها بدهی نروند آن طرف؟ برای آمدن دختران به استادیوم به دین شما فشار آمد؟ همه به خاطر این است که برای مردم هجمه‌ای درست کنند و یک سرگرمی بسازند. به راحتی با این حرکت چند روز است در داخل و خارج شده بحث اینکه زنان را راه نمی‌دهند استادیوم. اصلا این بحثی است که درست شود؟ همه چیز با برنامه است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------