آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

تاج‌گذاری شبانه زنان پیکان در لیگ فوتسال



 فوتسال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم فوتسال زنان پیکان با ارائه یک نمایش فوق‌العاده در زمین حریف توانست قهرمانی هفدهمین دوره لیگ فوتسال زنان را از آن خود کند. 

به گزارش ورزش سه  از ساعت 21:12 امشب (جمعه) و با 12 دقیقه تاخیر نسبت به زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دور برگشت فینال لیگ فوتسال زنان میان نصر فردیس و پیکان در سالن سرحدآباد کرج آغاز شد؛ مسابقه‌ی رفت 1-1 به پایان رسیده بود و این نتیجه باعث شده بود تا نصری‌ها با اندوخته‌ی گل زده در خانه‌ی حریف پا به میدان مسابقه بگذارند.

 

نیمه‌ی اول مسابقه در اوج حساسیت و هیجان برگزار شد، آن‌هم در شرایطی که سالن مسابقه مملو از تماشاگر بود و هواداران دو تیم برای تشویق تیم مورد علاقه‌شان آمده بودند و البته در این بین، چهره‌های ویژه‌ای همچون مریم ایراندوست، سارا قمی، فرشته کریمی، شهناز یاری و ... در سالن حضور یافته بودند تا نظاره‌گر مهم‌ترین مسابقه‌ی فصل باشند.

 فوتسال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 فوتسال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

دو تیم فرصت‌های گلزنی پرشماری داشتند، به ویژه پیکانی‌ها که موقعیت‌های جدی‌تری روی دروازه حریف خلق کردند اما واکنش‌های دیدنی فرزانه توسلی باعث شد تا توپ از خط دروازه‌ی نصر عبور نکند؛ البته که در واپسین دقایق نیمه، مصدومیت اعظم آخوندی سنگربان پیکان باعث شد تا مهدیه محمودی به درون دروازه این تیم بیاید اما حملات نصری‌ها به خوبی از سوی دروازه‌بان جوان پیکان مهار شد تا نیمه‌ی اول بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه‌ی دوم را هم دو تیم تهاجمی و فوق‌العاده سریع آغاز کردند، درخشش آخوندی و توسلی باعث شد تا به مانند نیمه‌ی اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند تا این‌که سرانجام در دقیقه 26 سحر زمانی توانست گل قهرمانی تیمش را رقم بزند و توپ را به تور دروازه‌ی نصر چسباند تا شاگردان اردلان در یک‌قدمی قهرمانی قرار گیرند.

 

بعد از گلزنی زمانی، پیکانی‌ها بازهم فرصت گلزنی داشتند که درخشش فرزانه توسلی که ستاره‌ی بی‌چون و چرای مسابقه امشب بود باعث شد تا اختلاف دو تیم بیشتر نشود.

 

 فوتسال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

فشار نصر در دقایق پایانی روی پاورپلی بود که خط دفاعی پیکان به خوبی ایستادگی کرد و تلاش شاگردان شریف بی‌ثمر ماند تا با بردی اقتصادی در کرج، شاگردان نیلوفر اردلان قهرمانی لیگ را به دست آورند.

 

با این وصف، تیم فوتسال زنان پیکان تهران در اولین فصل حضورش در لیگ برتر توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و رکوردی ویژه را کسب کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------