آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

بدترین منچستریونایتد 130 سال اخیر! (عکس)



لیورپول موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این فصل با نتیجه 9-0 یونایتد را شکست دهد. 

به گزارش  ورزش سه ، تقابل های لیورپول و یونایتد همواره بدون توجه به جایگاه دو تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار بوده و بازی های نزدیکی را از دو تیم طی سال های اخیر شاهد بوده ایم. شیاطین سرخ اما در یکی از بدترین فصل های خود، دو شکست سنگین مقابل رقیب دیرینه متحمل شدند تا یک آمار عجیب در تاریخ ثبت شود.

 

بازی رفت دو تیم با برتری 5-0 لیورپول در اولدترافورد به پایان رسید. در حالی که رونالدو به دلیل مرگ یکی از دوقلوهایش غایب بزرگ یونایتد بود و انتظار زیادی هم نمی رفت که شاگردان رانگنیک بتوانند انتقام شکست نیم فصل اول را از رقیب بگیرند، نتیجه ای به بدی همان نتیجه را در آنفیلد شاهد بودیم.

 

 لیورپول,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

شاگردان کلوپ در شبی که حریف نایی برای حمله و مقابله نداشت، 4 بار دروازه ده خیا را باز کردند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت به پیروزی 9-0 دست پیدا کنند. این ضعیف ترین یونایتد تاریخ مقابل لیورپول است و نتیجه رقم خورده هم سنگین ترین شکست (در مجموع بازی های رفت و برگشت) شیاطین سرخ طی بیش از یک قرن اخیر به حساب می آید.

 

 لیورپول,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در تاریخ لیگ برتر، آنها تنها یک بار در مجموع تقابل های رفت و برگشت با یک تیم شکست سنگین تری را متحمل شده اند. این شکست به فصل 93-1892 بر می گردد که ساندرلند در مجموع دو بازی توانست 0-11 پیروز شود. در حالی که فرگوسن از نزدیک شاهد باخت امشب بود و هواداران یونایتد هم با بهت و حیرت ناظر اتفاقات بودند نقل قول جالبی از روی کین منتشر شد که گفته است: "این منچستر، هیچ شباهتی به تیمی که من در آن بازی می کردم ندارد!"

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------