آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

مردم بوسنی در بازی امشب طرفدار ایران هستند!



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار ایران برابر بوسنی

 
 اخبار ورزشی - مردم بوسنی در بازی امشب طرفدار ایران هستند!

برخی از تماشاگران تیم بوسنی دوست دارند که تیم ملی ایران به جای نیجریه صعود کند و از همین رو در دیدار ایران برابر بوسنی آنها از تیم ملی کشورمان هم حمایت می‌کنند.

روز گذشته تعدادی از طرفداران و تماشاگران حامی تیم ملی بوسنی، وقتی در سطح شهر سالوادور با خبرنگاران ایرانی رو به رو شده بودند، عنوان می‌کردند که کشور ایران و تیم ملی کشورمان را خیلی دوست دارند و حالا که تیم‌شان حذف شده دوست دارند که فردا تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم گروه صعود کند نه نیجریه.

 آنها ابراز امیدواری می‌کردند که ایران در دیدار برابر تیم ملی کشورشان، بوسنی بتواند پیروز میدان باشند زیرا جام جهانی برای بوسنی تمام شده است و در این حالت ترجیح می‌دهند ایران صعود کند.

 این هواداران بوسنیایی علاقمند به ایران البته اذعان می‌کردند که دوست ندارند فردا تیم ملی ایران 3، 4 گل به آنها بزند اما اگر با یکی دو گل پیروز شود و صعود کند خوشحال می‌شوند. آنها گفتند که فردا در دیدار 2 تیم ایران و بوسنی علاوه بر حمایت از کشورشان طرفدار ایران هم خواهند بود. آنها تا اینجای کار از عملکرد تیم‌شان در اولین حضور در جام جهانی رضایت دارند.

 خبر دیگر اینکه بر خلاف اخباری که روز گذشته عنوان شده بود مبنی بر اینکه تیم ملی بوسنی بر خلاف نظر فیفا در زمین اصلی ورزشگاه برگزاری دیدار ایران و بوسنی تمرین کرده است، این طور نبوده و هر 2 تیم می‌توانستند در زمین اصلی تمرین خود را برگزار کنند اما با توجه به اینکه فیفا ساعت 14:30 را برای تمرین تیم ملی ایران مشخص کرده بود کی‌روش ترجیح داد که در این ساعت تمرین نکند.

 او همچنین از کیفیت چمن ورزشگاه فونته لوا چندان رضایت ندارد و به همین دلیل تشخیص داد تا بازیکنان تیم تنها روی چمن زمین قدم بزنند و تمرین خود را در همان ساعت 12:5 که نزدیک به زمان برگزاری بازی امروز (چهارشنبه) است در ورزشگاه ماراناس برگزار کنند.
 اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------