توضیحات نژاد فلاح در مورد برانکو/ واکنش به سرخپوش شدن فریدون زندی



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مذاکره با برانکو و قطبی تصمیمی نیست که بخواهد درباره آن به صورت فردی و قاطعانه حرف بزند، به خبر مذاکره پرسپولیس با فریدون زندی هم واکنش نشان داد.

محمدحسین نژادفلاح بعد از جلسه امروز ظهر خود با حمید درخشان و کادر فنی پرسپولیس، با بیان اینکه قرار نبوده در جلسه امروز اتفاق خاصی رخ بدهد، از تشکیل کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و اظهار کرد: هر قسمت از باشگاه وظایفی دارد که موظف هستند کارشان را انجام بدهند. حمید درخشان، حسین عبدی و محمود خوردبین هم در این جلسه بودند تا دغدغه و برنامه فنی خود را بگویند. قرار شد آنها روی نیمکت بنشینند و به کارشان ادامه بدهند.

وی با خودداری از صحبت درباره پیشنهاد به برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی تاکید کرد: هنوز به آن مرحله نرسیدم که بخواهم گزارشی بدهم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: این هفته بازی مهمی با صبای قم داریم که نتیجه آن برایمان اهمیت زیادی دارد. توقعمان این است که هواداران مثل بازی پدیده این هفته هم از تیم ما حمایت کنند.

وی در ادامه درباره اینکه امکان دارد پرسپولیس با این وضعیت در لیگ قهرمانان آسیا نتایج ضعیفی بگیرد، گفت: من به چنین چیزی باور ندارم. قطعا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از بازی‌های داخلی متفاوت است. همانطور که دیدید تیم ملی چطور در جام جهانی بازی‌های ارزشمندی انجام داد!  بازیکنان پرسپولیس هم تمام تلاششان را می‌کنند که در آسیا آبروی ایران را حفظ کنند و نتایج خوبی کسب کنند.

نژادفلاح درباره اینکه پرسپولیس نتوانسته در پست دفاع چپ بازیکن موثری را جذب کند، تصریح کرد: من با سرمربی و سرپرست تیم در این خصوص جلسه‌ای داشتم. حتی با چند گزینه هم صحبت کردیم تا در زمان باقی مانده بتوانیم یک بازیکن جذب کنیم!

وی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر مذاکره این باشگاه با فریدون زندی هم تاکید کرد: همانطور که گفتم، با چند بازیکن صحبت‌هایی داشتیم و به احتمال زیاد امروز به بازیکنی که می‌خواهیم، می‌رسیم و آنرا جمع‌بندی می‌کنیم.

خبرنگار دیگری مجددا از نژادفلاح درباره مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی سئوال پرسید که قائم مقام باشگاه پرسپولیس در اینباره هم گفت: این تصمیمی نیست که بخواهیم درباره آن به صورت فردی و قاطعانه حرف بزنیم. باید نظر کمیته فنی و هیأت مدیره را هم بگیرم ولی در مجموع حرفی از تغییر کادر فنی نشده است. ما هنوز امیدواریم روز پنجشنبه یک بازی خوب همراه با یک نتیجه دلخواه برای پرسپولیس به دست بیاید تا هواداران از ما راضی باشند.

 

 اخبار ورزشی  -  مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------