آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی تا ساعت 24 امشب



اخبار,اخبار کنکور,حسین توکلی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 کشور را تا ساعت 24 امروز پنجشنبه اعلام کرد.

دکتر حسین توکلی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، درباره آزمون روز جمعه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 کشور اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون 16 کد رشته امتحانی از 64 کد رشته امتحانی آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 از روز سه شنبه 9 مردادماه 97 بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار داده شده و تا ساعت 10 صبح امروز تعداد 60 هزار و 743 داوطلب از 72 هزار و 337 داوطلب متقاضی شرکت در این 16 کد رشته امتحانی، نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: نظر به اینکه مهلت دریافت پرینت کارت و برگ دریافت راهنمای شرکت در آزمون 16 کد رشته امتحانی ساعت 24 امروز پنج شنبه 11 مردادماه 97 پایان می پذیرد، لذا به تمامی داوطلبانی که تاکنون برای دریافت پرینت کارت و برگ راهنمای مربوطه اقدام نکرده اند، اکیدا توصیه می شود که در این مهلت باقی مانده و حداکثر تا ساعت 24 امروز برای دریافت آن اقدام کنند.

 

توکلی گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 16 کد رشته امتحانی در روز جمعه (فردا) در 67 شهرستان و 71 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

 

داوطلبان کنکور سال 97 هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند

توکلی خاطر نشان کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده، نتیجه اولیه آزمون سراسری سال 97 تعداد 910 هزار و 713 داوطلب حاضر در جلسه آزمون طبق برنامه زمانی مربوط بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و تا ساعت 10 صبح امروز، 820 هزار و 769 داوطلب یعنی حدود 90 درصد حاضرین در جلسه آزمون سراسری سال 97 نسبت به مشاهده کارنامه و دریافت پرینت آن اقدام کرده اند.

 

وی افزود: ضمنا به داوطلبانی که تاکنون نسبت به دریافت کارنامه خود به سایت سازمان مراجعه نکرده اند، اکیدا توصیه می شود که هرچه سریعتر و قبل از انتخاب رشته به سایت سنجش آموزش کشور مراجعه و ضمن مشاهده کارنامه خود از آن پرینت تهیه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------