دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال ۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد



اخبار,اخبار دانشگاه,دانشگاه جامع علمی کاربردی
دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال ۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد.

به گزارش برنا، دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال 1398دانشگاه جامع علمی کاربردی از سوی دکتر مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ شد.

 

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دستورالعمل در خصوص نیازسنجی مدرسان سال 98، با برنامه­ ریزی و ظرفیت ­های در نظر گرفته شده برای هر استان به مراکز آموزشی ارسال شده است و مراکز آموزشی می بایست حداکثر تا 1398/8/13 فرمهای مربوطه را تکمیل کنند .

 

دکتر مختار جلالی جواران افزود: پس از جمع بندی و اعتبارسنجی اطلاعات مراکز آموزشی توسط واحد استانی در قالب فرم شماره 2، حداکثر تا 1398/8/20 باید به این معاونت در ستاد مرکزی ارسال شود.

 

وی عنوان کرد: واحدهای استانی این دانشگاه می­بایست در چارچوب­ مأموریت­های هر مرکز، صرفاً جهت تأمین نیازهای واقعی و کمبودهای موجود به لحاظ مدرسی با توجه به دوره­ های در حال اجرا و همچنین پیش بینی مراکز برای دوره­ های مورد تقاضا در پذیرش­های آتی در قالب گروه درس­ های پیوست صورت پذیرد؛به نحوی­ که تأمین مدرسان مورد نیاز برای نیم سال­های آتی طبق زمان­بندی مناسب صورت پذیرد.

 

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: لازم است برنامه­ ریزی و اقدامات از سوی واحدهای استانی، مطابق زمان بندی اعلام شده به منظور برگزاری هر چه بهتر این فراخوان به ­عمل آید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------