امتحانات سه‌شنبه دانشگاه‌های آزاد اصفهان لغو شد/ امتحانات دانشگاه تبریز لغو نشده است



اخبار,اخبار دانشگاه,لغو امتحانات دانشگاه اصفهان
امتحانات واحدهای مختلف دانشگاه‌های آزاد اصفهان روز سه شنبه-۱۷ دی ماه لغو و به روز دیگری موکول شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه‌های مختلف اصفهان با محکوم کردن جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن شهید سردار قاسم سلیمانی، با تدارک وسیله ایاب و ذهاب، مقدمات اعزام دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف به تهران برای شرکت در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی را فراهم کردند و به همین دلیل امتحانات روز دوشنبه و سه شنبه این دانشگاه ها لغو و به روز دیگری موکول شد.

 

رحیمی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در گفت‌وگو با ایسنا، از لغو امتحانات روز سه‌شنبه-۱۷ دی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اعلام کرد: امتحانات این روز به چهارشنبه شنبه- دوم بهمن ماه در همان ساعت موکول شد.

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) نیز پس از اعلام لغو امتحانات این دانشگاه در روز دوشنبه، بنابر درخواست دانشجویان امتحانات روز سه شنبه- ۱۷ دی ماه را نیز لغو کرد تا دانشجویان علاقمند به حضور در مراسم تشییع شهید سردار قاسم سلیمانی بدون دغدغه در این مراسم شرکت کنند.

 

همچنین اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، به مناسبت  شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: باتوجه به تقاضای دانشجویان جهت شرکت در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی امتحانات سه شنبه- ۱۷ دی ماه لغو و به دوشنبه- ۳۰ دی موکول شد.

 

امتحانات دانشگاه تبریز لغو نشده است

باب الله حیاتی در گفت‌ و گو با ایسنا، در خصوص شایعه تعطیلی و لغو امتحانات دانشگاه تبریز در روز دوشنبه، اظهار کرد: شورای هئیت رئیسه در این زمینه تشکیل جلسه داد و این موضوع مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

 

وی افزود: بر اساس تصمیم این شورا، دانشگاه تبریز در روز دوشنبه تعطیل نبوده و تمامی امتحانات طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

 

این گزارش می افزاید: با تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تهران و جهت سهولت حضور دانشجویان، امتحانات برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی تبریز لغو شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------