وزیر علوم: شرط قبولی داوطلبان کنکور در نخستین رشته انتخابی



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
وزیر علوم با بیان اینکه تمام داوطلبان کنکور قبول می‌شوند، گفت: آرامش در جلسه کنکور، شرط قبولی داوطلبان در نخستین رشته انتخابی است.

 منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با  فارس درباره حضور داوطلبان در کنکور سراسری ۹۸ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه، گفت: داوطلبان کنکور هیچگونه استرسی نداشته باشند چرا که کنکوری‌ها باید بدانند تمام داوطلبان در کنکور سراسری قبول می‌شوند.

 

وی افزود: البته اینکه داوطلب‌ها در نخستین رشته انتخابی‌شان قبول شوند یا خیر، به این موضوع بستگی دارد که چقدر درس خوانده باشند.

 

وزیر علوم خطاب به کنکوری‌ها تاکید کرد: هر داوطلبی که در جلسه کنکور آرامش داشته باشد و با آرامش و بدون استرس به سوالات پاسخ دهد شانس قبولی در نخستین رشته انتخابی‌اش بیشتر است.

 

به گزارش فارس، آزمون سراسری سال ۹۸ برای رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره‌های نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------