آخرین تصمیم گیری ها درباره سربازی در کنکور



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
معاون خط مشی گذاری ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: سیاست های ساماندهی کنکور تا پایان سال جاری ارائه می شود و سپس شورای سنجش و پذیرش دانشجو باید برنامه اجرایی آن را ارائه دهد. 

ابراهیم سوزنچی در گفتگو با مهر درباره اینکه آیا امکان رسیدن به یک خط مشی و سیاست درباره ساماندهی کنکور در مدت شش ماه با توجه به صحبت های دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، گفت: ما تا آخر سال سیاست های آن را ارائه می کنیم بعد شورای سنجش و پذیرش به ریاست وزیر علوم باید ظرف مدت کوتاهی برنامه اجرایی آن را به ما ارائه دهند.

 

وی درباره آخرین تصمیم گیری ها درباره سربازی در کنکور افزود: در این خصوص با سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جلسه داشته ایم و قرار شد چند جلسه دیگر نیز داشته باشیم لذا هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

 

معاون خط مشی گذاری و راهبری اجرای ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص اینکه در این جلسات قرار است چه مباحثی مطرح شود گفت: موضوع بحث این است که در مسئله کنکور چه تغییراتی اگر در سربازی ارائه بدهیم به این ماجرا کمک می کند.

 

به گزارش مهر، دفتر معاونت خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اخیرا با طرح سئوال هایی اقدام به ارزیابی سربازی-کنکور کرده است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------