آزمون‌های بین المللی در خرداد ماه برگزار می‌شود



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, سنجش آموزش
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون‌های بین المللی به دلیل اینکه شرکت کننده محدودی دارند در خرداد ماه برگزار می‌شوند. 

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات برگزاری آزمون‌های بین المللی، گفت: آزمون‌های بین المللی در خرداد ماه برگزار می‌شوند. این آزمون‌ها اغلب به صورت الکترونیکی بوده و شرکت کننده محدودی دارد به همین دلیل برگزار کردن آن‌ها مشکلی را به وجود نمی‌آورد.

 

او در ادامه درباره تمهیدات بهداشتی برای برگزاری این آزمون‌ها اظهار کرد: این آزمون‌ها به صورت محدود و کنترل شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تائید وزارت بهداشت کشور و موسسات خارجی برگزار خواهند شد.

 

آزمون تولیمو اواسط خرداد برگزار می شود

او در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه داوطلبان آزمون‌های بین‌المللی برنامه ریزی یک ساله داشته اند که این برنامه به هم خورده است و از این نظر تحت فشار هستیم. آزمون تولیموی زبان داوطلبان دکتری از سال گذشته کاملا به صورت الکترونیکی برگزار می شود و امسال نیز در اواسط خردادماه برگزار خواهد شد.

 

 

رئیس سازمان سنجش در ادامه درباره زمان برگزاری آزمون های کاغذی، گفت: در گام اول آزمون‌های الکترونیکی را برگزار می‌کنیم و اگر موفق بود و مشکلی ایجاد نشد  سایر آزمون‌ها هم برگزار خواهد شد.

 

خدایی بیان کرد: سازمان سنجش به زودی جزئیات برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را اعلام خواهد کرد.

 

او  در ادامه درباره آزمون تافل، تاکید کرد: بخشی از آزمون تافل کاغذی است و آی دی پی استرالیا درصدد است که این آزمون را به صورت الکترونیکی برگزار کند. 

 

آزمون آیلتس اوایل خرداد برگزار می شود

او در ادامه درباره زمان برگزاری آزمون آیلتس نیز گفت: این آزمون به احتمال زیاد در اوایل خرداد ماه برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------