رضایت نسبی ۴۰ درصد دانشجویان از شرایطی که کرونا ایجاد کرد!



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: براساس پژوهش های انجام شده حدود ۴۰ درصد دانشجویان از شرایطی که کرونا ایجاد کرد نسبتا راضی بودند. 

به گزارش مهر، منصوره سادات صادقی در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار شد، گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، افرادی که دارای بیماری زمینه ای و سیستم امینی ضعیف تر هستند، بیشتر دچار مشکلات ناشی از کرونا می شوند.

 

وی افزود: اگر دانشجویان به خاطر تاب آوری، مسئولیت پذیری و خود مراقبتی، سیستم ایمنی ضعیف تری داشته باشند، بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند.

 

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: براساس پژوهش های انجام شده حدود ۴۰ درصد دانشجویان از شرایطی که کرونا ایجاد کرد نسبتا راضی بودند، بیش از ۵۰ درصد دانشجویان در دوران کرونا نگران سلامت خانواده ها بودند.

 

وی ادامه داد: به همین منظور پویش ترم کرونا راه اندازی شد و بیش از هزار اثر از دانشجویان دریافت کردیم. یک کار بزرگ دیگری نیز ۶ فروردین انجام دادیم که راه اندازی کمپین بزرگ دانشجویی «در خانه می مانیم» بود که با سه گام «چگونه گذراندن دوران قرنطینه»، «راه های افزایش نشاط و تاب آوری فردی و اجتماعی» و همچنین «ایران را سرشار از همدلی کنیم» همراه بود.

 

صادقی ادامه داد: بیش از ۱۵۰ مرکز مشاوره و بهداشت در این پویش فعال شدند و بیش از ۳۰۰۰ اثر به دست ما رسید و مراسم اختتامیه آن را دراین ایام برگزار خواهیم کرد.  

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------