دانشجویان ترم پاییز در موطن خود به دانشگاه می روند/ ابلاغ دستورالعمل مهمانی 2 هفته دیگر



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
معاون آموزشی وزیر علوم از تهیه دستورالعملی برای حضور و پذیرش دانشجویان در ترم پاییز در دانشگاه موطن و شهر محل زندگی خود خبر داد و گفت: دستورالعملی در این باره دو هفته آینده ابلاغ می شود. 

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با  فارس از تهیه دستورالعملی برای امکان حضور و پذیرش دانشجویان در ترم پاییز در دانشگاه موطن و شهر محل زندگی خود خبر داد.

 

وی اظهارداشت: این موضوع برای دانشگاه ها در فروردین ماه ۹۹ ارسال شده و مجدد در دو هفته آینده ابلاغ می شود.

 

به گزارش فارس، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فروردین در دستورالعملی انواع پیشنهادها و راه کارهای مناسب برای عبور از شرایط ویژه ناشی از کرونا را به دانشگاه ها ابلاغ کرد. در این دستورالعمل ها یکی از موارد دیده شده دانشجوی مهمان آزاد بود که امکان مهمان شدن را برای دانشجویان متقاضی فراهم می کرد.

 

* دانشجویان در شهر خود مهمان می شوند

خاکی صدیق در پاسخ به این سوال که آیا دستورالعملی که ۲ هفته آینده ابلاغ خواهد شد هم درباره مهمان شدن است، گفت: مکانیزم کار از طریق همان مهمان شدن خواهد بود.

 

 معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا دستورالعملی که ۲ هفته دیگر ابلاغ خواهد شد با دستورالعمل فروردین ماه در بخش مهمان شدن متفاوت است؟ گفت دستورالعمل ها به هم شبیه است؛ زیرا راه دیگری غیر از مهمان شدن برای این کار وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------