آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد. 

ابراهیم زنگویی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمامی پذیرفته‌شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

وی افزود: تمامی پذیرفته‌شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  که در صفحه اول سامانه گلستان مشخص شده وارد این سامانه شده و نسبت به بارگذاری مدارک خواسته شده برای پذیرش غیرحضوری اقدام کنند.

 

زنگویی زاده تصریح کرد: امسال با تدابیر دیده شده در دانشگاه پیام نور، دانشجویان جدیدالورود با پرداخت۵۰ درصد شهریه ثابت حداکثر ۱۳۰ هزار تومان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در دانشگاه و انتخاب واحد اقدام کرده و همچنین از وام‌های بسیار خوب دانشگاه از جمله وام بانک قرض‌الحسنه مهر و صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که در سال‌های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده‌اند، خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیاری از دانشجویان این دانشگاه امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی شهریه و سنوات فراهم شد.

 

وی با بیان اینکه این طرح صرفاً ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن است، افزود: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند، حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۹ باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان ارائه دهند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی یادآور شد: طبق این مجوز، برای ترم‌های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال ۹۹-۱۴۰۰ قابل اجراست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------