زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر اعلام شد/برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه,  آزمون ارشد فراگیر
آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه ۱۷ بهمن با حضور ۸۷ هزار و ۶۸۰ داوطلب در ۱۸۰ رشته و یک هزار و ۳۳۷ رشته محل برگزار شد و نتایج آن تا پایان سال جاری اعلام می شود. 

به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: از مجموع داوطلبان، ۴۰ هزار و ۷۵۴ داوطلب مرد و ۴۶ هزار و ۹۲۶ داوطلب زن در این آزمون شرکت کردند.

 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ۵ گروه آزمایشی بانظارت کامل ستاد اجرایی دانشگاه پیام نور برای حفظ پروتکل های بهداشتی در ۱۶۷ حوزه امتحانی در ۳۱ استان کشور و در نهایت دقت و سلامت برگزار شد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: تمام داوطلبان قبل از ورود به جلسه از طریق سامانه سنجش سامانه خود اظهاری کرونا را تکمیل کردند و در حوزه‌های امتحانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضور یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محسنی با عنوان اینکه ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور ۳۰ هزار نفر است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان تا پایان سال اعلام می‌شود.

 

وی در پایان یادآور شد: دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را آغاز میکنند و کلاس‌ها به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------