آل پاچینو جایزه گرفت



 

 آل پاچینو جایزه گرفت

 

آل پاچینو، بازیگر هالیوود، جایزهۀ افتخاری فستیوال ونیز را به پاس فعالیت های سینمایی خود دریافت کرد.

این بازیگر و کارگردان سینما که با فیلمی دربارۀ زندگی اسکار وایلد به نام “وایلد سالومه” در این جشنواره حضور دارد.

 

در چهارمین روز از شست و هشتمین جشنواره فیلم ونیز همچنین فیلم “شرم” به کارگردانی استیو مک کویین به نمایش درآمد. این فیلم به زندگی یک مرد جوان نیویورکی می پردازد که زندگی وی به دلیل اعتیادش به سکس دستخوش دگرگونی های زیادی می شود. آمدن خواهر وی به خانۀ براندون مشکلات فراوانی برای وی که زمان زیادی از روز را با جستجو در سایت های پورنو می گذراند، ایجاد می کند. نام “شرم” پس از مصاحبه های متعدد با کسانی که تحت تاثیر این مساله زندگی می کنند برای این فیلم انتخاب شده است.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی آل پاچینو

 

مایکل فاسبندر، بازیگر نقش براندون، نقش اول مرد این فیلم می گوید:“صحنه های ناراحتی را مجبور بودم بازی کنم. به نظرم مهمترین چیز در چنین صحنه هایی مهمترین مساله این است که مطمئن باشید همه کسانی که در این سکانس ها بازی می کنند به راحتی با شما و بازیتان همراه شوند. چنین سکانس هایی را خیلی سریع باید بازی کرد و نمی توان چند بار برداشت کرد.”

استیو مک کویین که اهل ایرلند است پیش از این فیلم “گرسنگی” را در کارنامه خود دارد. فیلم گرسنگی توانسته بود جایزه دوربین طلایی جشنواره کن و همچنین جایزه گوچی را از آن خود کند. فیلم گرسنگی به زندگی بابی ساندرز می پردازد و در آن فیلم نیز مایکل فاسبندر نقش بابی ساندرز را بازی کرده بود.

 

فیلم جدید این کارگردان ایرلندی، “شرم” در بین ۲۲ فیلم دیگر در بخش مسابقۀ جشنواره ونیز حضور دارد. این جشنواره روز دهم سپتامبر پایان می یابد..... /شبکه خبری برنا 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------