حضور دو زوج سینمایی جنجالی در یک فیلم



 , آنجلینا جولی,پنه لوپه کروز ,عکس آنجلینا,اخبار سینما,اخبارهنرمندان

 

حضور دو زوج سینمایی جنجالی در یک فیلم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ریدلی اسکات فیلم‌ساز غیر متعارف انگلیسی برای فیلم جدید خود «وکیل مدافع» به دنبال آن است که دو زوج واقعی دنیای سینما را در کنار هم قرار دهد. این فیلم‌ ماه ژوئن جلوی دوربین می‌رود.

 

به گزارش فارس، این فیلم‌ساز برای نقش‌های مکمل کار جدید خود خاویر باردم و براد پیت را انتخاب کرده و قصد دارد نقش مقابل این دو را به همسران واقعی آن‌ها بدهد.

 

اگر همه چیز به خوبی پیش برود،‌ آنجلینا جولی و پنه لوپه کروز همسران بازیگر این دو هنرپیشه هم در این فیلم در کنار پیت و باردم بازی خواهند کرد.

 

اهل فن می‌گویند بعید می‌دانند این 4 بازیگر حاضر به ایفای نقش مکمل در یک فیلم سینمایی پرسر و صدا- که مورد توجه رسانه‌ها و منتقدین قرار گرفته - بشوند.

 

اما از آنجا که تمام بازیگران صنعت سینما دوست دارند با ریدلی اسکات تجربه همکاری مشترک داشته باشند، احتمال حضور این بازیگران در «وکیل مدافع» زیاد است.

 

این درام دلهره‌آور جنایتکارانه براساس قصه فیلم‌نامه کورماک مک‌کارتی ساخته می‌شود و نقش اصلی آن ‌را مایکل فاسبیندر بازی می‌کند.

قصه فیلم در مرز مکزیک اتفاق می‌افتد و فاسبیندر در آن در نقش یک وکیل ماهر ظاهر می‌شود که بر این باور است که می‌تواند وارد باندهای مواد مخدر رخنه کند، بدون آن که آسیبی ببیند و از بین برود.

 

او با یک آدم ثروتمند و با‌نفوذ (باردم) همراه می‌شود تا کسب و کار تازه‌ای به راه بیندازند که می‌تواند فعالیت‌های یک سوداگر دیگر مواد مخدر (پیت) را هم احیا کند.

 

هنوز مشخص نیست کروز و جولی در قصه فیلم قرار است در چه نقش‌هایی ظاهر شوند. گفته می شود نقش جولی بسیار کوتاه‌تر از نقش کروز خواهد بود.

 

از قرار معلوم،‌هم زمانی تولید فیلم جدید او «مالفیسنت» با «وکیل مدافع» در ماه ژوئن، باعث شد تا وی از اسکات بخواهد نقش او را کوتاه کند تا بتواند در هر دو فیلم بازی کند.

در این فیلم که دنباله‌ای بر انیمیشن «زیبای خفته» است، جولی در نقش کاراکتر منفی ماجرا یعنی ملکه بدجنس بازی خواهد کرد.

ریدلی اسکات هم اکنون درام تاریخی و اساطیری «پرومته» را آماده نمایش می‌کند، که هنوز زمانی برای اکران عمومی آن نشده است./انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------