«فیتیله‎ای‌ها» عذرخواهی کردند/ خودمان هم رنجیده خاطریم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عموهای فیتیله ای و تهیه کننده برنامه «فیتیله ای ها» از اینکه برنامه موجب رنجش خاطر مردم آذربایجان شده است عذرخواهی کردند.

علیرضا آقایی تهیه كننده برنامه «فیتیله‌ای‎ها» با اشاره به سابقه فعالیت این گروه در سراسر كشور و در استان‌های مختلف گفت: حضور «فیتیله‌ای‎ها» در شهرهای مختلف و میان اقوام و طوایف گواه این ادعاست كه همواره اقوام مختلف مورد احترام این برنامه بوده اند و هیچگاه در طول ۱۴ سال سابقه این برنامه توهینی به هیچكدام از اقوام نشده است.

آقایی با اشاره به اینكه سه بازیگر «فیتیله ای ها» از اقوام مختلف (آذری، لری و گیلكی) هستند، افزود: هیچگاه كسانی كه خود از اقوام مختلف هستند به خاستگاهی كه به آن تعلق دارند توهین نكرده و نمی كنند.

وی گفت: این سه بازیگر و مجری برنامه كودك حدود ۲۴ سال است كه در برنامه های مختلف تلویزیون برنامه اجرا كرده اند و نوع فعالیت آن‌ها و ارتباطی كه با مردم برقرار كرده اند نشان می دهد كه هیچگاه قصد جسارت به قوم و لهجه ای را نداشته و ندارند و در برنامه های آموزشی خود با اجرای نمایش، تركیبی از گویش و لهجه های مختلف را ارائه كرده اند.

تهیه كننده این برنامه افزود: با این حال اگر لازم باشد من بارها و بارها از مردم آذربایجان عذرخواهی می كنم و اگر هم سوء تفاهمی پیش آمده سهوی بوده است و هیچ عمد و غرضی در كار نبوده است.

محمد مسلمی كارگردان این برنامه نیز گفت: خود من آذری زبان هستم و افتخارم این است كه متعلق به این خطه ام و گویش آذری داشته ام، چرا باید به مردمانی از جنس خودم توهین كنم و باعث رنجش آنان شوم اما با این حال خود من نیز از مساله پیش آمده رنجیده خاطرم و از مردم آذربایجان عذرخواهی می كنم.

 

اخبار فرهنگی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------