آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

منوچهر محمدی: نسخه ویدیویی فیلم «اکسیدان» همان است که در سینماها اکران شد



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم اکسیدان

با توزیع فیلم سینمایی «اکسیدان» در شبکه نمایش خانگی از امروز، منوچهر محمدی تهیه کننده این فیلم به آی سینما می‌گوید که نسخه ویدیویی این فیلم، تفاوتی با آن فیلمی که چند ماه پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد ندارد. با اکران این فیلم برخی از نمایندگان خواستار پایین کشیدن آن از پرده سینماهای کشور شدند اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و تنها اعلام شد که در نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم اصلاحیه‌هایی به آن وارد خواهد شد.

 

فیلم «اکسیدان» دومین ساخته سینمایی حامد محمدی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این فیلم سینمایی که از اوایل تابستان امسال به نمایش درآمد، با استقبال مخاطبان روبرو شد و توانست 11 میلیارد تومان فروش کند اما در اواسط اکران این فیلم به ناگهان چند نماینده مجلس با انتشار نامه‌ای خواهان پایین کشیدن این فیلم از پرده سینماها شدند. نمایندگان مجلس معتقد بودند که در فیلم حامد محمدی و «مادر قلب اتمی» به دین مسیحیت توهین شده است. این ادعا واکنش تند تهیه کنندگان این دو فیلم را برانگیخت و آنها بحث توهین به مقدسات دین مسیحت در این فیلم‌ها را رد کردند.

 

با نزدیک شدن به پایان اکران «اکسیدان» در سینماهای کشور، اعلام شد که در نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم، اصلاحیه‌هایی به آن وارد خواهد شد.

 

با گذشت چندین ماه از پایان اکران «اکسیدان» امروز نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم توزیع شد.

 

منوچهر محمدی تهیه کننده «اکسیدان» در پاسخ به این پرسش که آیا در نسخه شبکه نمایش خانگی، اصلاحیه‌هایی به این فیلم سینمایی وارد شده است یا خیر به آی سینما گفت: «نسخه فیلم «اکسیدان» که امروز در شبکه نمایش خانگی منتشرشد، عینا همانی است که در سینماهای کشور به نمایش درآمد و ما در این فیلم اصلاحیه‌هایی را اعمال نکردیم.»

 

در «اکسیدان» امیر جعفری، جواد عزتی، لیندا کیانی، شبنم مقدمی، شقایق دهقان و... به ایفای نقش می‌پردازند.

 

آی سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------