پژمان جمشیدی: با قدرت به راهم ادامه خواهم داد



اخبار,اخبار فرهنگی,پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر سینما گفت: «از هیات داوری تشکر می کنم. به نظر من شجاعت زیادی به خرج دادند. بیش از همه به آقای جمشید هاشم‌پور تبریک می گویم. استحقاق دریافت سیمرغ را داشتند و من از این اتفاق خوشحالم.»

به گزارش سینماسینما، پژمان جمشیدی بازیگر سینما امسال در جشنواره سی و ششم فیلم فجر با فیلم «سوءتفاهم» ساخته احمدرضا معتمدی داشت. البته حضور او به دور از حاشیه هم نبود. نامزدی او در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد واکنش‌های متعددی را به همراه داشت.

 

پژمان جمشیدی بازیگر فیلم «سو تفاهم» درباره حضور در جشنواره و آرای داوران گفت: «از هیات داوری تشکر می‌کنم. به نظر من شجاعت زیادی را به خرج دادند. از اینکه من را به عنوان کاندیدای نقش مکمل مرد معرفی کردند خوشحال هستم. بیش از همه به آقای جمشید هاشم‌پور تبریک می گویم. استحقاق دریافت سیمرغ را داشتند و من از این اتفاق خوشحال هستم. مراسم اختتامیه به درستی و با نظم بسیار خوبی برگزار شد.»

 

او سخنان خود را چنین ادامه داد: «قبلا هم گفته بودم و این بار هم به من ثابت شد که جایزه من را مردم می‌دهند و این کار را انجام دادند. لحظه‌ای در کارم وقفه نخواهد افتاد و با قدرت ادامه خواهم داد. اتفاقات اخیر باعث شد که بیش از گذشته تلاش کنم و تمرکز بیشتری هم داشته باشم.»

 

او ادامه داد: «فیلم «سو تفاهم» فیلم سختی بود پیچیدگی‌های خاص خود را داشت. در اوج جدی بودن کمدی‌های خاص خود را داشت. البته با تدوین دوباره امکان دارد که ریتم فیلم در اکران عمومی تغییر کند. به شخصه این فیلم را دوست دارم و ارتباط ویژه ای با آن برقرار کردم.»

 

جمشیدی درباره فیلمنامه فیلم «سوتفاهم » گفت: «چندین بار فیلمنامه این فیلم را خواندم. زمانی هم که بازی می‌کردیم نزدیک به ۵ یا ۶ ساعت درباره فیلم صحبت می‌کردیم. ۵ بعد از ظهر سر صحنه حاضر می شدیم، اما تا نیمه های شب صحبت می کردیم و بعد فیلمبرداری شروع می شد. اما در مجموع امیدوارم مورد استقبال مردم قرار بگیرد. دغدغه من برای حضور در این فیلم فروش بسیار زیاد نبود. حتی در فیلم های کمدی نیز این دغدغه را ندارم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------