بهزاد فراهانی:جشنواره رادیو به جوانان...



 

 

بهزاد فراهانی:جشنواره رادیو به جوانان دل‌گرمی می دهد

 

بهزاد فراهانی:جشنواره رادیو به جوانان دل‌گرمی می دهد . من به عنوان یك نویسنده، كارگردان و هنرپیشه ارشد رادیو دستمزد بسیار ناچیزی دارم. در كنار من جوانانی با مدارك لیسانس و فوق لیسانس در همین عرصه فعالیت می كنند كه دستمزدشان تقریبا نصف دستمزد من است.

 

وقتی نگرش جشنواره بین المللی رادیو به سمت استقلال اندیشه و پذیرش اندیشه‌های متفاوت دربرنامه سازی باشد، محتوای آثار رادیویی نیز عمیق‌تر خواهد شد



این بازیگر پیشكسوت و كارگردان رادیو با تاكید بر پرهیز از یك‌سونگری دربرنامه ها گفت: رشد كیفی برنامه های رادیو قبل از این كه به جشنواره‌ها مربوط باشد، به سیاست‌های كلان حاكم بر رسانه های جمعی مربوط است و می توان امیدوار بود كه با گسترش استقلال و اندیشه متفاوت برنامه سازان، برنامه های رادیو نیز از نظر كیفی بهبود می یابد.



او كه سال‌هاست در زمینه های مختلف نویسندگی، بازیگری و كارگردانی نمایش در رادیو فعالیت می‌كند، تصریح كرد: در كنار همه مسائل و مشكلات، برگزاری جشنواره هایی نظیر جشنواره رادیو به جوانان دل‌گرمی می دهد. همین كه آن‌ها احساس كنند دیده می شوند، شنیده می شوند و مورد توجه هستند با میل و رغبت بیش‌تری كار می‌كنند و با عشق بیش‌تری مشكلات را نادیده می‌گیرند.



فراهانی در ادامه با اشاره به دستمزدهای پایین رادیو گفت: من به عنوان یك نویسنده، كارگردان و هنرپیشه ارشد رادیو دستمزد بسیار ناچیزی دارم. در كنار من جوانانی با مدارك لیسانس و فوق لیسانس در همین عرصه فعالیت می كنند كه دستمزدشان تقریبا نصف دستمزد من است.



وی با تاكید بر لزوم بازنگری در مورد حقوق اهالی رادیو اضافه كرد: تاكید می‌كنم كه باید به كاركنان عرصه رادیو بیش‌تر توجه كنیم تا آن‌ها بتوانند در كنار كار در رادیو به تحصیل و تحقیق پیرامون این حوزه هم بپردازند و مهارت های كاری بیش‌تری به دست آورند.



یادآوری می شود،یازدهمین جشنواره بین المللی رادیو و سومین اجلاس جهانی صدا هم زمان با هفتادمین سال تاسیس رادیو، از ۵ تا ۷ خردادماه برگزار می‌شود...../  خبرگزارى ايلنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------