افشاگري "محمدرضا شريفي‌نيا" از دستمزد بالاي بازيگران چهره



افشاگري محمدرضا شريفي‌نيا,دستمزد بازيگران,افشاگري محمدرضا شريفي‌نيااز دستمزد بازيگران

افشاگري "محمدرضا شريفي‌نيا" از دستمزد بالاي بازيگران چهره

"محمدرضا شريفي‌نيا" از چگونگي دريافت دستمزدهاي بالاي بازيگران چهره مي‌گويد.

محمدرضا شريفي نيا بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: در صورت وجود يک فيلم نامه خوب حاضر به ايفاي نقش بدون دستمزد هم هستم اما در غير اين صورت تنها پول آبروي خود را مي گيرم. 

 

اين بازيگر با اشاره به دستمزد بالاي برخي از بازيگران عنوان کرد: برخي از بازيگران با آوردن اسپانسر براي يک فيلم سعي در اخذ دستمزد بالا دارند به اين صورت که اين بازيگران يک اسپانسر براي آن فيلم مي آورند و آن اسپانسر براي مثال 500 ميليون تومان به آن فيلم پول تزريق مي کند. 

 

وي ادامه داد: بازيگر پس از اخذ درصد اسپانسر مبلغي را هم به عنوان حقوق خود از تهيه کننده مي گيرد و به اين ترتيب دستمزد بالاي خود را رسانه اي مي کند. 

وي افزود: البته برخي از کارگردانان و تهيه کنندگاني که موقعيت کارگرداني و يا تهيه کنندگي را ندارند به وسيله يک بازيگر سرشناس سعي در پيدا کردن موقعيت خود در سينما را دارند و به اين ترتيب دستمزدهاي بالايي را به بازيگران مي دهند.

 

شريفي نيا بيان کرد: يک کارگردان و تهيه کننده در صورت برخورداري از يک جايگاه مناسب در سينما هيچگاه دستمزد بالايي به يک بازيگر نمي دهد زيرا بارها شاهد اين موضوع بوده ام که بسياري از بازيگران بدون هيچ بحثي براي بازي در کار يک کارگردان حرفه اي چک سفيد امضا مي کنند. 

 

اين بازيگر ادامه داد: اما به طور کلي استفاده از بازيگران چهره براي جذب مخاطب در همه جاي دنيا امري طبيعي است که البته بايد اين موضوعات براساس ساختار و موضوع خوب قصه باشد. 

 

وي تصريح کرد: در اين سال ها بسياري از بازيگران جديد و جوان با برخورداري از استعداد، شرايط و تحصيلات بازيگري وارد اين عرصه شده اند اما وجود کانال هم از ملزومات اين کار هست. 

 

شريفي نيا با اشاره به حضور خود در آثار متعدد بيان کرد: حضورم در اين آثار به دليل علاقه زياد مردم به من است به طوري که مردم تمام آثارم را نگاه مي کنند و اين موضوع را در خيابان، کوچه و بازار به من مي گويند./باشگاه خبرنگاران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------