انتقاد تند گروه آریان به محمدرضا گلزار



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,محمدرضاگلزار

 به گزارش شهروند، چندی پیش کنسرت محمدرضا گلزار درحالی برگزار شد که این خواننده به اجرای قطعه «پرواز» از آثار گروه آریان بدون اجازه صاحبان این اثر پرداخت و این کار واکنش‌های افرادی چون علی پهلوان و سیامک خواهانی را در پی داشت. حالا علی پهلوان عضو این گروه منحل‌شده که مدیریت آن به عهده محسن رجب‌پور، تهیه‌کننده موسیقی و مدیر شرکت ترانه شرقی بود، در استرالیا ساکن است و درباره این اتفاق توضیحاتی داده است. 

 

پهلوان پیش از این در پستی در اینستاگرامش نوشته بود: «اجرای صحنه‌ای آهنگ‌های گروه آریان بدون اجازه‌ کتبی صاحب اثر غیر قانونیه. حتی شما دوست عزیز.» همه بعد از دیدن آن پیام مطمئن بودند مخاطب صحبت‌های پهلوان، محمدرضا گلزار است.

 

  او روز گذشته در گفت‌وگو با ایلنا در این‌باره توضیح داد: در مورد پستی که من درباره استفاده از قطعات گروه آریان در اینستاگرامم نوشتم باید بگویم، روی صحبتم بیشتر از این‌که با بچه‌های اجراکننده قطعه «پرواز» باشد، مخاطبم برنامه‌گذار آن کنسرت (محمدرضا گلزار) است؛ شرکتی که شخصیت حقوقی و مسئولیت قانونی دارد حتما از لحاظ حقوقی باید آثاری که اجرا می‌شود را کنترل کند تا قطعات از آثار خود آن خواننده باشد و اگر اجازه‌ای لازم است برای دریافت آن اقدام کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------