آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

انتقاد پرویز پرستویی از بی‌توجهی بخش خبری ۲۰:۳۰ به زلزله‌زدگان کرمانشاه/ عکس



پرویز پرستویی از بی توجهی بخش خبری 20:30 در شب گذشته به مردم کرمانشاه گلایه کرد.

به گزارش خبرآنلاین،  پرویز پرستویی با انتشار عکسی از مردم زلزله زده کرمانشاه، از گزارش شب گذشته بخش خبری 2:30 انتقاد کرد.

این بازیگر در این باره نوشت: «دیشب، در اخبار سراسری بیست و سی فیلم‌هایی از جشن و شادی مردم عزیزمان به مناسبت بارش برف نشون میداد که همه در حال برف بازی و درست کردن آدم برفی بودن ،چه خوب!

این که اشکالی نداره، شخصا همیشه آرزوی قلبی ام این بوده مردمی که این همه مشکل دارند، شاد باشند و سلامت. همیشه آسایش و آرامش رو براشون آرزو داشتم و خواهم داشت.

مسئله اینجاست که تا آخر اخبار یک لحظه از مردم داغدارو آسیب دیده و زلزله زده وبا غیرت کرمانشاه و مردمی که شب تا صبح رو در اتوبان ها و جاده های ایران مونده بودن، نشون نداد که در این برف چگونه بدون سرپناه مناسب اوقات خودشون و میگذرونند.

آیا در چنین شرایط بدی که هموطنان زلزله زده مان دارند، لازم بود تمام اخبار خودشون رو به شادی و برف بازی مردم عزیزمون اختصاص بدن. آیا مسئولین صدا و سیما به این فکر نکردن که مردم داغدارمون در کرمانشاه چگونه در برف و سرما اوقاتشون رو سپری میکنند؟ چقدر زود یادمون میره.»

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پرویز پرستویی

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------