پژمان جمشیدی: سینما هنر سلیقه ها است / سوءتفاهم می تواند مخاطب خاص خود را داشته باشد.



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پژمان جمشیدی

نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: من فکر می کنم نسل تازه انقلاب نسلی باهوش، باسواد و پیگیر است. این نسل حق جو بوده و با سینمای امروز با درایت برخورد می کند.

 پژمان جمشیدی نامزد سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با میزان، درخصوص حضور خود در نقش‌های متفاوت گفت: من طی این سالها به نوعی خیلی سرعتی در سینما و تلویزیون و تئاتر بازی کرده ام و هیچ گاه بازیگری را به بازیگر جدی، کمدی یا سایر سبک ها تفکیک نکرده ام.

وی در همین راستا ادامه داد: من همواره سعی می کنم در فیلم‌ها هر نقشی را در هر سبکی از آن خود کنم. هر بازیگری برای خود الگوها و معیارهایی دارد که می تواند براساس آنها هر نقشی را مال خود کند و من هم سعی داشته ام این اتفاق در خصوص نقش های جدی و یا کمدی‌ام رقم بخورد.

بازیگر سریال "پژمان" درباره ایفای نقش در فیلم "سوءتفاهم" تاکید کرد: نقشم در فیلم احمدرضا معتمدی بسیار سخت، پیچیده و دارای لایه های فراوان بود که برای رسیدن به آن سختی بسیاری کشیدم. برای رسیدن به این نقش به شدت با معتمدی کلنجار رفتیم و امیدوارم حاصل این تلاش مورد رضایت مخاطب قرار گیرد.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پژمان جمشیدی


وی در همین راستا ادامه داد: گروه تولید فیلم سوءتفاهم از ابتدا با این منطق فیلم را جلو برد که می دانست این اثر می تواند مخاطب خاص خود را داشته باشد. به هر صورت سینما هنر سلیقه ها بوده و هرکس از نوعی فیلم خوشش می آید. البته به گمانم در اکران عمومی فیلم سوءتفاهم ، کمی در تدوین ریتم تند‌تری پیدا کند.

جمشیدی مخاطب جوان سینما را باهوش خواند و خاطرنشان کرد: من فکر می کنم نسل تازه انقلاب نسلی باهوش، باسواد و پیگیر است. این نسل حق جو بوده و با سینمای امروز با درایت برخورد می کند. نسل امروز در شرایط بهتری بزرگ شده و نسبت به مسائل رو آگاهی بیشتری دارد و همین عاملی شده تا سینما را به خوبی تحلیل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------