واکنش مدیر شبکه سوم سیما به مطالب منتشر شده علیه احسان علیخانی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,احسان علیخانی

علی فروغی می‌گوید: در دوره‌ی جدید شبکه ۳، استراتژی «سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته و همه اینها در موجی معکوس به اصل ایجاد آن برمی‌گردد.

 به گزارش ایلنا،  علی فروغی (مدیر شبکه سوم سیما) در واکنش به خبرها و مطالب منتشر شده درباره احسان علیخانی در صفحه شخصی خود نوشت:

علاقه‌مندان سینما حتماً به یاد دارند که در فیلم تحسین شده‌ی «محرمانه‌ی لس آنجلس»، روزنامه‌ای وجود دارد به نام «هاش هاش» که کار ویژه‌اش انتشار مطالب افشاگرانه از فسادها و اتفاقات پشت پرده‌ی شهر لس آنجلس و حواشی زرد ستارگان هالیوودی است. فیلم با متنی از این روزنامه آغاز می‌شود و تصویری که از آن می‌سازد، تصویر یک رسانه‌ی جسور و افشاگر در برابر فسادهاست. اما هر چه پیش می‌رویم، به تدریج مشخص می‌شود این روزنامه و سردبیرش «سید هاجنس» با بازی «دنی دویتو» اتفاقاً خود آلت دست مفسدین شهرند که در پوشش افشاگری، رقبا و دشمنان خود را بدنام می‌کنند.

این مقدمه را گفتم تا بگویم حکایت شبکه‌ی ۳ و حواشی خبری این روزهایش، چیزی است شبیه به همین ماجرای فیلم بالا. چنانکه چند روزیست نوبت یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی شبکه‌ی ۳ شده تا هدف اتهامات «افشاگرانه» قرار گیرد. گویا افرادی که در این چند صباح سرمایه‌ی اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به خود را از دست رفته می‌بینند، از «شرق» و غرب کمر به افشاگری بسته‌اند! دیروز حاج حسین یکتا و خبر دروغی در مورد موسسه‌ی مالی اعتباری‌اش و امروز احسان علیخانی و زد و بند با یک موسسه‌ی مالی اعتباری دیگر فاسد. انگار روایت قصه‌های مردم جرمی نابخشودنی است. و برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایه‌های آن هستند.

اما دست‌اندرکاران «آشنا»ی این سناریوی نخ‌نما شده، باید بدانند که شبکه ۳ مهمترین سرمایه‌ی خود را اعتماد مردم و نیروی انسانی پاکدست خود می‌داند و از این سرمایه تا به آخر دفاع می‌کند. در همین راستا، بعد از سالها شنیدن قصه‌های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه‌های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت‌های اخیر بگوید.

در دوره‌ی جدید شبکه ۳، استراتژی «سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته و همه اینها در موجی معکوس به اصل ایجاد آن برمی‌گردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------