ماجرای خبر نگران‌کننده‌ای که در سکوت برگزار شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محمدرضاشجریان

 به گزارش شهروند، می‌گویند بی‌خبری خوش‌خبری است. یعنی که وقتی از کسی خبری نیست، به این معناست که خوشبختانه اتفاق بدی برایش نیفتاده. حالا این شده حکایت ما و بزرگانمان.

دستی‌دستی می‌آییم و بزرگی چون استاد شجریان را ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الخبر و حضور و ممنوع‌الهمه‌چی می‌کنیم؛ و حالا وقتی یک رسانه‌ای، خبرگزاری چیزی می‌آید و خبر بیماری همان بزرگ را منتشر می‌کند، دست به دعا برمی‌داریم که خدا کند خبر صحت نداشته باشد.

دیروز از دم صبح فضای مجازی پر بود از خبر بستری‌شدن استاد شجریان در بیمارستان. نکته جالب اما این‌که رسانه‌های رسمی هیچ‌کدام به این موضوع اشاره‌ای نداشتند؛ شاید چون خانواده او پیش از این رسانه‌ها خواسته بودند اخبار مربوط به خسروی آواز ایران را تنها از طریق صفحه‌های شخصی شجریان‌ها دنبال کنند.

نخستین خبرگزاری که از این قضیه خبردار شد، برنا بود که با اشاره به خبر بستری‌شدن محمدرضا شجریان، اما وعده داد که  خوشبختانه حال او  مساعد است.

برنا ادعا کرده بود که طی پیگیری‌هایش از یکی از بیمارستان‌های مرکزی پایتخت، مسئولان بیمارستان گفته‌اند؛ حال عمومی استاد مناسب است. همایون شجریان نیز که در بیمارستان و بر بالین پدر حاضر بود، درخواست کرده بود که رسانه‌ها اجازه دهند تا مراحل درمان در کمال آرامش انجام شود. نکته جالب دیگر این‌که در گزارش منتشرشده آمده بود که این دومین‌باری است که در این چند روز شجریان به بیمارستان رفته است.

این خبر دوم خود می‌توانست نگرانی‌ها را درباره حال خسروی آواز ایران افزایش دهد، اما خوشبختانه گزارشی که پزشک استاد می‌دهد، آبی است بر آتش نگرانی. دکتر حسن عباسی با بیان این‌که استاد شجریان برای آزمایشات دوره‌ای خود در بیمارستان بستری شده؛ دلیل حضور ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه را نیز تنها به ‌خاطر راحتی بیشتر عنوان کرده است.

در پایان باید گفت که ایران‌آرت در گزارشی وعده داده که نتیجه آزمایشات نشان از وضع سلامتی مناسب شجریان دارد و ایشان تا دو روز دیگر بیمارستان را ترک خواهند کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------