واکنش پرویز پرستویی به قضاوت‌ها درباره موضع‌گیری‌اش درباره روحانی/ عکس



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پرویزپرستویی

پرویز پرستویی با گلایه از قضاوت‌ مردم درباره موضع‌گیری سیاسی او در دوران انتخابات اخیر و پس از آن، درخواست کرد که تهمت‌های ناروا به او نزده و در این روزها هوای همدیگر را داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین،  پرویز پرستویی با بازنشر تصویر یکی از پست های پیشین خود در اینستاگرام، درباره درخواستش از رییس جمهور نوشت: «سلام دوستان عزیز این پست قابل توجه اون دسته از کسانی گذاشتم که با دقت بخوانند که در روزهای انتخابات من چه پیامی خطاب به آقای روحانی دادم و اینقدر زود قضاوت نکنند که من مردم رو ترغیب کردم که سرصندوق رای بروند یا نروند. هرکسی اختیار دارد در چنین مواقعی برای خود تصمیم بگیرد.

متاسفانه بعضی از ما این روزها زود قضاوت میکنیم، البته که بنده هم تمام مشکلات رو، هم میبینم و هم میفهمم. در عین حال که بنده بعنوان یه شهروند یا بهتر بگم یه عضو کوچکی از جامعه هنری شرح وظایفی دارم که درحد بضاعتم به تنهایی و بدون وابستگی به چپ و راست و بالا و پایین انجام میدم اما این صحیح نیست که این قضاوت های بیجا و تهمت های ناروا را بهم بزنیم.

این روزها بعضی از دوستان با یه غوره سردیشون میکنه و با یه مویز گرمی، تا یه پست میذارم بلافاصله نخونده لایک یا نسبت هایی میدهند که دور از انصافه، تقاضا میکنم کمی صبورتر و حداقل باهم مهربون تر باشیم با آرزوی بهروزی و پیروزی در تمام مراحل زندگی برای هموطنان عزیزم در این شرایط سخت و طاقت فرسا بیشتر هوای همدیگه رو داشته باشیم، بنده همیشه خدمتگزار شما بودم و خواهم بود، امیدوارم هرچه زودتر آرامش و رفاه به تک تک خانه های پر مهرتان برگرده.»

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پرویزپرستویی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------