فیلمبرداری «قصر شیرین» با بازی حامد بهداد کلید خورد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی قصرشیرین

فیلمبرداری فیلم سینمایی "قصر شیرین" به کارگردانی "رضا میرکریمی" و با بازی "حامد بهداد" در شهر یاسوج کلید خورد.

دیگر بازیگران این فیلم بازیگران محلی هستند، هرچند مذاکره با چند بازیگر دیگر برای حضور در این فیلم صورت گرفته است. فیلم سینمایی "قصر شیرین" جدیدترین ساخته کارگردان "یه حبه قند" برای نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

فیلمنامه این فیلم را محسن قرائی و محمد داودی زیر نظر رضا میرکریمی و براساس قصه‌ای از این کارگردان نوشته‌اند. رضا میرکریمی بخش عمده‌ای از فیلم "قصر شیرین" را در یاسوج فیلمبرداری خواهد کرد.

به همین سادگی، امروز، یه حبه قند، دختر، زیر نور ماه، اینجا چراغی روشن است، خیلی دور، خیلی نزدیک و کودک و سرباز نام هشت فیلم قبلی رضا میرکریمی در مقام کارگردان هستند. وی امسال تهیه کنندگی فیلم سینمایی "ما همه با هم هستیم" به کارگردانی "کمال تبریزی" را نیز در برنامه دارد.

"حامد بهداد" بازیگر صاحب سبک و با سابقه سینمای ایران در تجربه ای مشترک با کمال تبریزی با فیلم "مارموز" در انتظار نوبت اکران در سال جاری است.
 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی قصرشیرین


وی برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او در فیلم "روز سوم ساخته محمدحسین لطیفی در نقش یک افسر عراقی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می‌شود، ظاهر شد و برای دومین بار پس از "آخر بازی" کاندیدای سیمرغ بلورین از دوره بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی قصرشیرین


بهداد چهار بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد تا در نهایت برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم فیلم "جرم" شد.


فیلم سینمایی "مارموز" در ابتدا با نام "خودسر" پروانه نمایش گرفت و مراحل تولید خود را آغاز کرد اما پس از گذشت چندین ماه نام این اثر سینمایی تغییر یافت. این فیلم داستان زندگی شخصی به نام قدرت است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

 

 میزان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------