پشت پرده توئیت جنجالی «مهناز افشار» چه بود؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهناز افشار

 به گزارش سورنا، چندی پیش توئیتی از مهناز افشار با هشتگی میهن‌دوستانه منتشر شد, که با واکنش شدید کابران فضای مجازی و نیز برخی رسانه‌ها مواجه گردید.
او نوشته بود:
«من
تو با همه تفاوت‌هایی که داریم، مهم نیست که تو درباره این من چه فکر میکنی؟»
و در پایان هشتگ حب الایران یجمعنا را آورده بود.


از آن‌جایی که این روزها،همزمان با راهپیمایی زائران اربعین، هشتگ حب الحسین یجمعنا، در توئیتر ترند شده بود، بسیاری از مردم تصور نمودند، که وی ایران دوستی و حب وطن را در مقابل، عشق به ائمه قرار داده است.

از این رو دو جریان موافق و مخالف، در فضای مجازی نسبت به این توئیت واکنش‌های متفاوتی را نشان دادند.
حتی برخی رسانه‌ها، این گفته مهناز افشار را به نحوی منتشر نمودند، که چنین به نظر می‌آمد وی قصد تقابل اعتقادات مذهبی و وطن‌دوستی را دارد.

این هجمه‌ها در فضای مجازی، تا بدان جا ادامه یافت که عده‌ای میگفتند، چرا این خانم بازیگر که ادعای عشق به میهن را دارد فرزندش را در خارج از کشور به دنیا آورده، برخی میگفتند، بهتر است دیگر به او حق حرف زدن را ندهیم؛ برخی با گمان مغرضانه سعی در بی‌اعتقاد جلوه دادن مهناز افشار داشتند و شرایط فعلی را موقعیت مناسبی برای غرض‌ورزی های سیاسی‌شان یافتند و مواضع سیاسی این بازیگر را که پیش از این مطرح نموده بود، وابسته به جریان معاند دانستند.

اما حقیقت و هدف اصلی مهناز افشار از چنین توئیتی با این هشتگ چه بود؟

وی در آخرین توئیتش نوشت:
«بنده در وظیفه ملی، حمله تروریستی به اهواز را محکوم می‌کنم، یک‌ماه بعد تصمیم می‌گیرند، به اربعین ربطش بدهند. توهین به امام حسین رو کسانی می‌کنند که، به نامش بر طبل کینه، دروغ و نفاق می‌کوبند؛ کشور رو دوپاره نکنید، ایران و اعتقاد رو در برابر هم قرار ندهید؛ ایران مال همه است!»

در واقع مهناز افشار این توئیت را یک ماه پیش در واکنش به حمله تروریستی اهواز منتشر نموده بود؛ و اکنون برخی رسانه‌ها در آستانه اربعین با شیطنت سعی در راه اندازی جریان تقابل احساسات میهن‌دوستانه و مذهبی داشتند که تا حدود زیادی هم موفق شدند.

اکنون باید ببینیم با انتشار توضیحات بعدی این بازیگر، مردم و رسانه‌ها چه واکنشی خواهند داشت؟

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهناز افشار

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------