حضور یانگوم در «عاشقی در هانوی» منتفی شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,قربان محمدپور

فیلم سینمایی «عاشقی درهانوی» به کارگردانی و تهیه کنندگی قربان محمدپور با قطعی شدن حضور دوبازیگر خارجی،در انتظار حضور دوبازیگر ایرانی مسلط به زبان انگلیسی است.

به گزارش صبا، فیلم سینمایی «عاشقی درهانوی» به کارگردانی و تهیه کنندگی قربان محمدپور با قطعی شدن حضور دوبازیگر خارجی،در انتظار حضور دوبازیگر ایرانی مسلط به زبان انگلیسی است.

قربان محمد پور؛ کارگردان فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت و انتخاب بازیگران این فیلم به «صبا» گفت: پس از قطعی شدن حضور لن فونگ بازیگر ویتنامی در فیلم «عاشقی در هانوی»، به تازگی حضور هیثم رافی خواننده سرشناس عمانی که خواننده تیتراژ «دخترشیطان» است به عنوان بازیگر در این فیلم قطعی شده است.

وی در ارتباط با حضور «لی یونگ آئه» بازیگر نقش یانگو که قرار بود در این فیلم با قربان پور همکاری داشته باشد، توضیح داد: به دلیل استقرار تیم «عاشقی در هانوی»در کشور ویتنام، حضور این بازیگر کره ای در این فیلم منتفی شد ودر فیلم بعدی من که در کشور کره ساخته خواهد شد حضور پیدا خواهد کرد.

قربان پور در خصوص شروع فیلمبردای این فیلم نیز افزود: ما در حال حاضر به دنبال دو بازیگر ایرانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند هستیم که این بازیگران در حال حاضر مشغول به ایفای نقش در فیلم های دیگر هستند. شروع فیلمبرداری فیلم بستگی به زمان آزاد شدن و حضور این بازیگران در فیلم دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------