آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

قاسم افشار بعد از 7سال سکوتش را شکست!



اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,قاسم افشار

بعد از سال‌ها انتظار قاسم افشار سکوتش را شکست.

قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ در گفتگویی، گفت: بعد از 7 سال دوری از موسیقی و دوندگی برای مجوز گرفتن آلبوم، سرانجام پنجمین آلبوم‌ام را با نام «سکوت خویش» به بازار موسیقی عرضه می‌کنم و امیدوارم که رضایت علاقه‌مندان به هنر موسیقی را فراهم شود.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری کنسرت افزود: بعد از ماه مبارک رمضان و عرضه‌ی آلبوم جدیدم کنسرتی را برای هواداران برگزار خواهم کرد.
این خواننده موسیقی درخصوص آلبوم جدید خود عنوان کرد: این آلبوم با تفاوت‌هایی همراه است اما همچنان فضای عاشقانه و آرام ترانه مانند سایر آلبوم‌های قبلی‌اش در این اثر دیده می‌شود.


وی ادامه داد: در این آلبوم ترانه‌ سرایانی همچون رومینا تجلی، پگاه موسوی و داریوش شهریاری همکاری داشته‌اند و آهنگ‌سازانی از جمله محمدرضا چراغعلی، تورج شعبانخانی، امیر عباس حسن‌زاده، میلاد اکبری و پوریا حیدری به این جمع هنری رونق زیادی بخشیدند.
افشار در ادامه از تعلق خاطرش نسبت به این آلبوم اظهار داشت: من این آلبوم را خودم جمع‌آوری کردم بدون اینکه سلایق شرکت موسیقی را در تهیه آلبومم دخیل بدانم.


وی تصریح کرد: این آلبوم «سکوت خویش» از 11 قطعه موسیقی با نام‌های، تاوان، گریه‌نکن، شادی خانم، منو فراموش‌نکن، سر رو شونه‌هام بزار، بی‌قرار و ... تشکیل شده است.
افشار ادامه داد: در این آلبوم از آهنگسازان از لحاظ ملودی و تنظیم و ترانه‌سارایان جدید استفاده شده که این اثر را متفاوت کرده است.
اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------