آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

تلویزیون مدتی است حرکت رو به جلویی ندارد / بازی در نقش‌های تاریخی را دوست دارم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عبدالرضا اکبری

عبدالرضا اکبری گفت: اغلب بازیگران این سریال لهجه مازندرانی دارند، اما تلاش شده تا وارد جزئیات این لهجه نشویم که برای مخاطب لوث شود و برخی‌ اهالی این استان را دلخور کند.

 «عبدالرضا اکبری» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با فارس گفت: مدتی است مشغول بازی در سریال «شکوه یک زندگی» به کارگردانی رضا بهشتی هستم. لوکیشن این سریال در شمال کشور و در روستای غریب محله از توابع بهشهر در استان مازندران است.

 

وی ادامه داد: در این سریال نقش خانی متمول را بازی می‌کنم که برخلاف آنچه از خان‌ها تا الان دیدیم، او فردی بخشنده و مهربان است. همچنین قصه «شکوه یک زندگی» پیرامون زندگی نارگل دختر این خوان است.

 

این بازیگر با اشاره به استفاده از لهجه شمالی در این سریال گفت: اغلب بازیگران این سریال لهجه مازندرانی دارند، اما تلاش شده تا وارد جزئیات این لهجه نشویم که برای مخاطب لوس شود و برخی‌ اهالی این استان را دلخور کند.

 

اکبری درباره پیشنهادهایی که در این مدت در زمینه کارهای تصویری داشته است،‌ نیز گفت:‌از پیشنهادهایم راضی نیستم و به همین دلیل است که مدتی است کم کار شده‌ام و موضوعی نیست که فقط من بگویم و اغلب همکارانم بارها در اینباره صحبت کردند. از طرفی ما با مخاطبانمان زندگی می‌کنیم و باید کاری را انجام دهیم که در شان خودمان و آنها باشد.

 

بازیگر سریال «شیوع» با اشاره به ضعف آثاری که اینروزها ساخته می‌شود، ادامه داد: عمدتا سازندگان توجه کمتری به تولید آثارشان دارند و قصه‌های تکراری‌ای را روایت می‌کنند که ضعیف نوشته می‌شود که در ادامه سریال‌های ترکیه‌ای و هندی است و همین باعث می‌شود که به تکراری کلیشه‌ای بیفتیم. متاسفانه مدتی است که در سینما و تلویزیون شاهد حرکتی رو به جلو نیستیم. اگر هر از گاهی جرقه‌ای زده می‌شود برای جمعیتی به وسعت 80 میلیون کافی نیست و ما هر سال نیاز به تولید 10 فیلم و 10 سریال با کیفیت از همه لحاظ داریم.

 

وی درباره حضورش در نقش فضل الله زاهدی در سریال «معمای شاه» بیان داشت: معتقدم که همیشه حضور در نقش‌های تازه یکسری نکات جدید را به بازیگر یاد می‌دهد و بازی در نقش زاهدی نیز دریچه جدیدی از تاریخ را رو به من باز کرد. همیشه بازی در نقش‌های تاریخی را دوست داشتم و زاهدی نیز یکی از افراد تاثیر گذار در آن برهه از تاریخ و نخست وزیر ایران بوده است.

 

این بازیگر در ادامه با اشاره به گریم و شباهتش به زاهدی نیز بیان داشت: محمدرضا ورزی همیشه بازیگران آثار تاریخی را بر اساس نکات ریز چهره و شباهت‌هایی که می‌داند در گریم به درستی درمی‌آید، انتخاب می‌کند و این موضوع در مورد من نیز مصداق داشت و توسط گریم شبیه به زاهدی شدم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------