خشایار راد: کم کار شدم؛ چون دستمزدها کم شده است!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خشایار راد

الان شرایط جوری است که بازیگرانی که دستمزد کمتری می گیرند، کار می کنند.

خشایار راد، بازیگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: مشغول به کار در تله فیلمی به نام «مهاجران» به کارگردانی حامد شکری بودم که در روستای سیاوشان در اراک تصویربرداری شد و گفته‌اند که قرار است نوروز پخش شود.

 

وی در خصوص علت کم کاری این روزهای خود اظهار داشت: کم کار شدم چون دستمزدها کم شده است؛ به این شکل که وقتی پیشنهاد کم است، مشخص است که پول کم است و به دنبال بازیگرانی می‌روند که کمی منطقی‌تر و ارزان‌تر دستمزد بخواهند. من نمی‌گویم که بازیگر گرانی هستم ولی در یک یا دو دفتری که رفتم و مبلغم را گفتم به من گفته شد که تماس می گیریم اما دیگر تلفنی نشد. این یعنی حتما من برایشان بازیگری مقرون به صرفه نبودم.

 

راد در خصوص ملاک‌هایش برای انتخاب نقش‌هایش گفت: اینکه نقش به شخصیت من بخورد و در توان باشد، البته الان شرایط جوری است که کاری به فیلمنامه ندارند و بازیگرانی را می آورند که دستمزد کمتری می گیرند.

 

وی در خصوص بازیگرانی که برای حضور در یک کار رقم‌های نجومی اخذ می کنند گفت: خب این بازیگران در گروه بندی ها و دسته بندی های آن تهیه کنندگان قرار دارند. عوامل زیادی هستند که می تواند باعث شود که بازیگری عضو گروه خاصی بشود؛ از جمله مسائل اقتصادی و راحت بودن با همدیگر و...

 

وی در خصوص کسانی که علاقه به بازیگری دارند گفت: شرایط خیلی سخت است. ما که بیست سال است کار تئاتر کرده ایم، هنوز درگیر مسائل هستیم. برای بازیگران جدید که سخت تر خواهد شد، اما باید یا از کانال تئاتر و یا از کانال تحصیلات در آن وارد شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------