آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نوروز ۹۵ و فقر جذابیت در تلویزیون راحت بروید سفر، جم تی وی نگاه کنید!



 اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی , برنامه  های  نوروزی

امسال نه از «کلاه قرمزی» خبری هست نه از «پایتخت». دست صدا و سیما برای تعطیلات عید ۹۵ چندان پر نیست تا مخاطبانش به گزینه‌های دیگری فکر کنند که اتفاقا در ایام نوروز حضور پررنگی دارند.

هر سال عید که می‌شد جدا از تمام جذابیت‌هایش که از سبزی پلو، ماهی شب عید شروع می‌شد و با بوی اسکناس تا نخورده لای کتاب به اوج می‌رسید تا مسافرت‌ها و عید دیدنی‌های جذاب همه و همه کاری می‌کرد تا نفهمیم تعطیلاتمان چطور می‌گذرد.

 

در تمام آن دو هفته تعطیلی تا چشم به هم می‌زدیم باید می‌رفتیم مدرسه، دانشگاه یا کار و بارمان را از نو شروع می‌کردیم. این وسط البته یکی دلخوشی بزرگ‌تر هم بود به نام تلویزیون. خیلی‌هایمان خوشحال بودیم که روز‌ها پای تلوزیون می‌نشینیم و از برنامه‌های ویژه ایام عید لذت می‌بریم و شب‌ها با خیال راحت تا ساعات بامدادی از پای تلویزیون تکان نمی‌خوریم. همه این برنامه ریزی‌ها و دلخوشی‌ها البته وقتی بود که می‌دانستیم سر به هر کانالی بزنی یک سریال خوب، دو تا برنامه تولیدی مفرح و چند جنگ سرگرم کننده با حال و هوای عید پیدا می‌کنیم که وقتمان را پر کند و البته از نشستن پای تلویزیون در هوای خوش بهاری و مسافرت نرفتن زیاد غصه نخواهیم خورد.

 

باور کنید اصلا همین برنامه‌های متنوع تلویزیون و دلخوشی به آنچه قرار است در طول عید حالمان را خوش کند کاری می‌کرد برخی قید مسافرت رفتن را بزنند و کمبود پول برای مسافرت رفتنشان را با این فلسفه که «از پای تلویزیون تکان نمی‌خوریم و کل عید را با برنامه‌هایش می‌گذرانیم» توجیه می‌کردند.


حالا اما داستان کاملا فرق کرده و به نظر می‌رسد تلویزیون در نوروز ۹۵ چیز دندانگیری ندارد تا همه با خیال راحت به مسافرت‌هایشان بروند و آنهایی هم که در طول سال به سریال‌های آبکی جم تی وی عادت کرده بودند با خیال راحت قسمت‌های بعدی این مجموعه‌ها را دنبال کنند.


به نظر می‌رسد کمبود بودجه و مشکلات مالی صدا و سیما نشانه‌هایش را در برنامه‌های نوروزی عیان کرده تا جایی‌که نه خبری از کلاه و قرمزی و دوستان عروسکی‌اش خواهد شد نه سریالی مثل پایتخت. در بین برنامه‌های تولیدی که می‌تواند عناصر جذابی برای بیننده نوروزی داشته باشد هم چیز دندان گیری در لیست برنامه‌های سیما پیدا نمی‌کنید و البته فیلم‌های سینمایی هم همه یا تکراری‌اند یا خیلی کم می‌توان عناوین شاخص و تازه‌ای در بین آن‌ها از سینمای روز جهان و سینمای خودمان پیدا کرد.


با این حال بد نیست مروری داشت باشیم بر برنامه‌های پنج شبکه اصلی تلویزیون تا بدانید بیراه نگفته‌ایم که راحت می‌توانید به فکر یک مسافرت بدون تلویزیون باشد:


شبکه یک:
افتتاحیه با علی ضیا
ویژه برنامه تحویل سال این شبکه را علی ضیا اجرا خواهد کرد که «یک یک» نام دارد و قرار است جذاب باشد. این برنامه از ساعات پایانی آخرین شب سال ۹۴ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۰صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن هنرمندان و میهمانان مختلفی حضور خواهند داشت.


پادری یا همان دودکش ۲
سریال امسال شبکه یک را محمد حسین لطیفی ساخته که پادری نام دارد و البته ادامه‌‌ همان مجموعه دودکش است که دو سال قبل در شب‌های ماه رمضان از شبکه ۳ پخش می‌شد. این سریال هر شب از ساعت ۲۲: ۱۵ روی آنتن خواهد رفت. در سری جدید این سریال قالیشویی مشتاق تعطیل شده و فیروز در آستانه عید نوروز به خاطر حفظ اعتبار قالیشویی، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را ادامه دهد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.


فینال دستپخت را ببینید
یکی از برنامه‌های جذابی که در طول سال از شبکه یک پخش می‌شد دستپخت بود که علاقمندان زیادی داشت. قرار است در ایام نوروز مسابقه فینالیست‌های دستپخت پخش شود. در این مسابقه از بین۸۱ نفر سرآشپز که در پنج ماه گذشته با یکدیگر رقابت کردند ۹ سرآشپز به مرحله نهایی رسیدند که برای معرفی سرآشپز سال ۹۴ در ایام نوروز با هم مسابقه می‌دهند.


نوستالژی باز‌ها منتظر باشند
در ایام نوروز دو برنامه ویژه برای عاشقان نوستالژی پخش می‌شود که می‌تواند جذاب باشد. یکی برنامه «هفت سین و بچین» است که با اجرای قطعات طنز نمایشی و دعوت از میهمانان نام آشنا، بینندگان را سرگرم می‌کند. در این برنامه سه بازیگر تلویزیون به نام‌های حمید گلی، محمد مسلمی و علی فروتن کارتون‌های قدیمی، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی مربوط به گذشته را بازنمایی کنند. همچنین برنامه «خاطره» به تهیه کنندگی و اجرای لعیا عباس میرزایی از ۲۷ اسفند هر شب بعد از بخش خبری ساعت ۱۹ در ۲۶ قسمت ۱۷ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود. در برنامه «خاطره» تصاویر نوستالژی از جمله مستندهای اواخر دهه۵۰ تا ۷۰و سریال‌های قدیمی پخش خواهد شد.


از افشاگر تا مرد مورچه‌ای
مثل هر سال شبکه یک هر روز برای بینندگانش فیلم سینمایی پخش خواهد کرد که در بین عناوین فیلم‌ها یکی دو عنوان برجسته به چشم می‌خورد. فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی با عناوین «پاییز»، «گمیجی»، «مردان آفتاب»، «دریا سالار»، «حامی گرگ»، «آقای هلمز»، «برف و شمشیر»، «دریای سیاه»، «مرد مورچه‌ای»، «کلاهبردار»، «خبرنگار»، «سرقت بزرگ قطار»، «می‌ان بر بزرگ»، «افشاگر»، «سفر به کوهستان» هر روز ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواه د شد.


مسابقه آتش نشان‌ها و زنگ نقاشی
شبکه یک غیر از این برنامه‌های جذاب برنامه‌های دیگری هم برای پر کردن کنداکتورش در نظر گرفته است. «نشان مهربانی» در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از اول فروردین ۹۵ بعد از مجموعه شبانه روی آنتن خواهد رفت. ایثار، از خودگذشتگی و فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه از جمله مباحثی هست که در این برنامه هر شب با حضور یکی از هنرمندان و امدادگران جمعیت هلال احمر به آن پرداخته می‌شود.


مسابقه «زیر زنگ» مسابقه‌ای اکشن و پرتحرک است که در آن ماموران آتش نشان با یکدیگر رقابت می‌کنند. برنامه «زنگ نقاشی» به تهیه کنندگی فرشید یحیوی، ویژه کودکان و خردسال است که در ایام نوروز در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. «شادی‌های بهار، آیین‌های ماندگار» برنامه دیگری است به منظور آشنایی و معرفی بهتر آیین‌های قدیمی ایرانیان در نوروز که از روز اول فروردین ۹۵ و قبل از بخش خبری ساعت ۱۹ در ۱۲ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای پخش م ی شود.


برنامه «استودیو بهاران» که از ۲۰ اسفند تا ۱۲ فروردین روی آنتن شبکه یک خواهد رفت هر روز در سه نوبت ۱۵ دقیقه‌ای و به صورت زنده اخبار و برنامه‌های راهیان نور را اطلاع رسانی می‌کند. همچنین سری سوم برنامه «نقش تازه» به تهیه کنندگی حمید نوبهار با موضوع فرزندآوری روی آنتن خواهد رفت. این برنامه از اول فروردین قبل از بخش خبری ساعت ۱۴ در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای پخش می‌شود.


ویژه برنامه مذهبی «آفتاب شرقی» هم شامل ۱۰ برنامه است که از روز دوم فروردین قبل از اذان ظهر پخش می‌شود. پوشش سفر کاروان‌های «راهیان نور» به مناطق جنوبی کشور از دیگر برنامه‌های ترکیبی شبکه یک سیماست. همچنین برنامه ترکیبی «شادیهای نوروزی» از تولیدات گروه تاریخ و فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که با موضوع نوروز خوانی به تهیه کنندگی محسن کرمی در۱۳قسمت ۲۰ دقیقه‌ای پخش می‌شود.


شبکه ۲:
امسال زعفرانی باشید
در ایام نوروز بیش از ۱۵ فیلم سینمایی از ساعت ۱۸ در قالب باکس عصرگاهی از این شبکه پخش خواهد شد. اما شبکه دو سریال نوروزی هم دارد. سریال امسال شبکه دو «زعفرانی» نام دارد و از ۲۹ اسفند هر شب ساعت ۲۱: ۳۰ روی آنتن می‌رود. این مجموعه مضمونی خانوادگی و طنز دارد و مهدی هاشمی، مهران احمدی، حسین سلیمانی، حدیث می‌رامینی، لیدا عباسی، هادی کاظمی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی، شیدا خلیق و حسام محمودی از جمله بازیگران آن هستند.


پر از مسابقه‌های تکراری
دو مسابقه «دست پخت‌های خودمانی» و «ثانیه‌ها» از جمله تدارک‌های شبکه دو برای نوروز ۹۵ است که در طول ایام سال هم پخش می‌شد. «دست پخت‌های خودمانی» شب ساعت ۲۰ پخش می‌شود و «ثانیه‌ها» هر روز ساعت ۱۵ روی آنتن می‌رود. همچنین «مسابقه محله» نیز در لیست برنامه‌های نوروزی شبکه دو قرار دارد. ساعت پخش این برنامه قدیمی هم ۱۳: ۴۵ اعلام شده است.


عموپورنگ و دوستان می‌آیند
«جیب جیب» عمو پورنگ و همکارانش هم در ایام نوروز برای مخاطبان خردسال این شبکه پخش می‌شود. این برنامه با ساختار رئال - انیمیشن دو کاراک‌تر فانتزی دارد که به همراه یک کودک و عروسکش در هر برنامه موضوعی جدید را برای این رده سنی با نگاهی متفاوت بازگو می‌کند. هر قسمت این برنامه حدود ۸ دقیقه است و هر روز ساعت ۱۳: ۳۰ به مخاطبان خردسال شبکه ۲ ارائه می‌شود.


برنامه‌های آموزشی و مذهبی
از دیگر برنامه‌های شبکه ۲ در ایام نوروز به «دانش نما» می‌توان اشاره کرد که هر روز ساعت ۱۴: ۳۰ پخش می‌شود. این برنامه تولیدی هم ساختاری نمایشی و قالبی آموزشی دارد که شگفتی‌هایی از آزمایشات علمی را به نمایش می‌گذارد. همچنین برنامه «شهر به شهر» که ساعت ۱۴: ۱۵ پخش می‌شود به بررسی آداب و رسوم مناطق مختلف ایران با حضور نوجوانان هر منطقه خواهد پرداخت.


پویانمایی «تاریخ از این ور» هم برای رده سنی نوجوان تولید شده که در ایام نوروز ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. «کوی محبت»، سری جدید برنامه‌های «نما دو» و «راهیان نور» نیز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه ایام نوروز است که می‌ه‌مان خانه‌های مخاطبان خود خواهد شد.


شبکه ۳:
علیخانی و میهمان‌هایش در تحویل سال
امسال هم شبکه سه اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو خودش را به احسان علیخانی سپرده که قرار است برندگان سه ستاره را به این ویژه برنامه بیاورد. این برنامه به مدت پنج ساعت روی آنتن خواهد بود و مجری خوش سر و زبان شبکه سه میهمانان ویژه‌ای را به استودیوی پخش دعوت می‌کند.


بیمار استاندارد در خانه‌های مردم
به نظر می‌رسد جذاب‌ترین سریال امسال نوروز حداقل روی کاغذ کار تازه سعید آقاخانی باشد که بیمار استاندارد نام دارد. این مجموعه درباره فردی تحصیلکرده در رشته بازیگری به نام بهنام است که با این شیوه درمانی درگیر و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده. در این سریال که در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و پخش می‌شود بازیگرانی مثل بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، روح الله کمانی، نیما شاهرخ شاهی، حسین محب اهری، هومن حاجی عبداللهی و امیر غفارمنش حضور دارند.


سه شو، آقای گزارشگر و دوربین مخفی
شبکه سه غیر از فیلم‌های سینمایی و سریالش چند برنامه جذاب هم خواهد داشت که می‌تواند اوقات فراغتتان را پر کند. یکی برنامه «دست انداز» است که دو مجری - بازیگر در قالب گفت‌و‌گوی طنز و با استفاده از ضرب المثل‌ها و اصطلاحات شیرین فارسی بر اصالت فرهنگ و ادب فارسی تاکید می‌کنند.

 

«دوربین مخفی» داخلی هم که همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته در ایام نوروز روی آنتن می‌رود که در این برنامه دو بازیگر با ایجاد شرایطی خاص عکس العمل شهروندان را به تصویر می‌کشند. مسابقه «آقای گزارشگر» از پرطرفدار‌ترین مسابقه‌های چند سال اخیر، نوروز امسال هم پخش می‌شود و جالب اینکه این بار گزارشگران جوان رشته‌هایی غیر از فوتبال مثل والیبال و کشتی را گزارش می‌کنند. پخش برنامه «سه شو» هم در این ایام ادامه خواهد داشت و در رویکرد نوروزی خود مسائل و موضوعات عیدانه را مورد تاکید قرار می‌دهد که مجریان آن در آیتم‌های کوتاه از موضوعات مبتلابه در این ایام با مردم حرف می‌زنند.


گردشگری و خاطره نگاری
غیر از برنامه‌های جذاب فوق در شبکه جوانان چند برنامه دیگر هم می‌توانید پیدا کنید که در کنداکتور نوروزی جا گرفته‌اند. برنامه «مه‌مان ما باشید» با حضور نمایندگان همه استان‌های کشور مخاطبان خود را با فرهنگ مناطق بکر گردشگری آشنا می‌کند. مستند «اقلیم» هم گوشه چشمی به جاذبه‌های گردشگری کشورمان دارد.


همچنین خاطرات خلبانان نیروی انتظامی که از عملیات‌ها و نحوه کمک رسانی به آسیب دیدگان گفته‌اند در برنامه «مستند هواناجا» به تصویر کشیده می‌شود. برنامه «مشتاق دیدار» هم اعضای خانواده چهره‌های فرهنگی را به تلویزیون آورده تا ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها را از زبان اعضای خانواده‌شان بشنویم.


شبکه چهار:
صد برگ در نوروز هم هست
شبکه چهار طبیعتا مسابقه و سرگرمی و سریال ندارد اما با برنامه‌های علمی، فرهنگی، ادبی، تاریخی و... همواره بینندگان خاص خود را داشته است. «دلشدگان» عنوان برنامه ویژه تحویل سال ۱۳۹۵ گروه دانش شبکه چهار سیماست. اما «صد برگ» جذاب‌ترین برنامه این شبکه برای مخاطبان عام است که با اجرای منصور ضابطیان روی آنتن می‌رود و با رویکرد فرهنگی‌اش هرشب به یک موضوع می‌پردازد. ویژه برنامه‌های گفت‌و‌گو محور «معرفت» و «سیم و زر» را از همین شبکه می‌توانید تماشا کنید.


کلی مستند جذاب ببینید
مستندهای کوتاه از زندگی عکاسی که در جستجوی بهار است، «طراحی‌های عظیم»، «دانستنی‌های علمی»، «نبرد در قلمرو حشرات» و «چشم انداز زمین از فضا» عناوین دیگر مستندهایی است که موضوعات مختلف علمی در حوزه‌های شیمی، پزشکی، مهندسی پخش می‌شود. نمایش مستندی از منظر فضانوردان از درون ایستگاه‌های فضایی به کره زمین و همچنین مستندهایی از زندگی حشرات هم پخش خواهد شد. در ضمن مستند «نوروزی» با موضوع معرفی طبیعت و گردشگری استان مازندران در ۱۳ قسمت۳۰ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود. همچنین پخش مستندهای جذاب و دیدنی در ایام نوروز از برنامه ریزی‌های شبکه چهار سیما در قالب سری جدید برنامه «چهارسوی علم» خواهد بود.


برنامه‌های ترکیبی برای هنری‌ها
برنامه‌های «فانوس» با موضوع کتاب و کتابخوانی، «تالارتجربه» که در هر برنامه با یکی از مشاهیر علم، فن، ادب و هنر گفتگو می‌شود، «نغمه‌ها» با محور پرداختن به موسیقی نواحی و بومی فاخر، «هنرنامه» با موضوع تاثیر نوروز و طبیعت بهار در هنرهای تجسمی کشور، «چهارنما» که فیلم‌های کوتاه مستند و داستانی برگزیده از کارگردان‌های برجسته و قدیمی را به تصویر می‌کشد و «جویبار» که در هر برنامه با یک شاعر گفتگو می‌شود از جمله برنامه‌های ترکیبی این شبکه است که می‌تواند جذاب باشد. سری جدید «و هنری دیگر» با موضوع آموزش نقاشی رنگ روغن هم در این دسته از برنامه‌ها جای می‌گیرد.


فیلم سینمایی هم داریم
سخنرانی‌های علمی کوتاه در قالب برنامه «سخنرانی تد» در۱۳قسمت ۱۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز از شبکه فرهیختگان پخش می‌شود. در «سینما۹۵» شبکه چهار نیز مثل هر سال فیلم‌های سینمایی برجسته و روز سینمای ایران و جهان در نظر گرفته شده است. ویژه برنامه زنده «راهیان نور» هم هر روز به مدت ۱۵ دقیقه با برقراری ارتباط با تیم اعزامی روی آنتن خواهد رفت.


شبکه پنج؛ یک مسابقه و دیگر هیچ!
شـبـکـه تهران هم ویژه برنامه تحویل سال دارد اما در این شبکه خبری از سریال نیست و با پخش برنامه‌هایی مثل «ساعت ۲۵»، «هم خانواده»، «من او» و «اقتصاد ۹۴» باید سرگرم شوید. «حرفه‌ای‌ها» که شاید جذاب‌ترین برنامه امسال این شبکه باشد عنوان مسابقه‌ای از گروه اقتصاد و جامعه شبکه پنج سیماست که با رویکرد کارورزی و معرفی قهرمانان مهارتی کشور در ایام نوروز پخش می‌شود.

 

این مسابقه در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود که در هر قسمت ۱۲ شرکت کننده در قالب دو گروه ۶ نفره حضور دارند. مبنای این مسابقه بر پایه مسابقات ملی مهارت است. در واقع برگزیدگان که در مسابقات ملی مهارت مدال طلا دریافت کرده‌اند، در این مسابقه به عنوان شرکت کننده حضور دارند.


شـبـکـه نسـیـم
دورهمی با اجرای مدیری و کارگردانی قاسمخانی
در شبکه نشاط و سرگمی و می‌توانید مجموعه شکرستان ۲ را هر روز از ساعت ۱۸ ببینید. برنامه ترکیبی «ویتامین خ» را هم شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ تماشا کنید ومجموعه «مرد نقره‌ای» هم ساعت ۲۰: ۱۵ روی آنتن می‌رود. اما شاید جذاب‌ترین برنامه جدید این شبکه «دورهمی» با کارگردانی پیمان قاسمخانی و اجرای مهران مدیری باشد. در جنگ «دورهمی» که هر شب از ساعت ۱ بامداد روی آنتن خواهد رفت مسائل روز جامعه در قالب نمایش و گفت‌و‌گوی طنز به صورت تئا‌تر صحنه پخش خواهد شد.


بازگشت خندوانه
سری جدید برنامه پربیننده و جذاب «خندوانه» که خیلی‌ها منتظرش هستند با پلاتوهایی در مورد خندیدن و فواید آن، استندآپ کمدی، حضور می‌ه‌مان و گپ و گفت با آن‌ها، گزارش دریافتی از خارج از کشور و شهرستان‌ها، آیتم‌های نمایشی کوتاه و مسابقه داخل استودیو و پیامکی برای نوروز آماده شده است. ایرانگردی عوامل خندوانه آیتم جدید این برنامه خواهد بود که می‌تواند جذاب باشد. این برنامه هر روز به جز پنجشنبه‌ها ساعت۲۲ پخش می‌شود.


کلی برنامه جذاب و البته تکراری!

برنامه «بدلکاران» که هر شب به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۲ بامداد پخش می‌شود می‌تواند مخاطبان زیادی پیدا کند. همچنین «هیجان در ساعت صفر» منتخبی از مسابقات خاطره انگیز شبکه‌های سیما، سری جدید مجموعه نمایشی «دی دی»، جاذبه‌های دیدنی ایران در «اینجا ایران است، سرزمین ماندگار»، منتخب برنامه‌های خاطره انگیز شبکه‌های مختلف در «نسیم یاد‌ها» و «خورجین» و فیلم‌های ارسالی مردم در «نسیم شما» از جمله برنامه‌هایی است که مخاطبان شبکه نسیم می‌توانند دنبال کنند. پخش موسیقی‌های سنتی، پاپ، قومی و بومی در «نسیم آوا»، نمایش آیتم‌های طنز و مهیج در «نسیم نما» و تماشای رقابت خوانندگان تازه نفس از برنامه «شب کوک ۳» و «سریال طنز ایرانی» با موضوع طنز اجتماعی از دیگر برنامه‌های این شبکه است که در اوقات خوش نوروزی با مخاطبان همراه خواهند شد.

 

مستندهای جذاب خارجی از «دنیای مستند»، تماشای تصاویر جذاب و دیدنی در «رنگارنگ»، تصاویر جذاب بازی با توپ در «چشم تو چشم»، «نقش تازه» با موضوع سبک زندگی، روایت برنامه‌های طنز رادیو در «نسیم رادیو جوانی»، «قاصدک»، مسابقه «هوش بر‌تر»، «دیدنی‌ها»، «نسیم آفرینش»، تماشای اماکن دیدنی از طریق برنامه «دیدنی‌های جهان»، آزمایش‌های جذاب با تصاویر حرکت آهسته در «هزاران فریم در ثانیه»، «دوربین مخفی» و پخش «کارتون»‌های جذاب از جمله عیدانه‌های این شبکه خواهد بود که البته بیشتر آن‌ها تکراری است.


شبـکه نمایـش؛ دنیایی از فیلم در دسترس
در شبکه نمایش مثل تمام ایام سال می‌توانید کلی فیلم سینمایی کلاسیک و جدید تماشا کنید.


فیلم‌های سینمایی «سینگهام، بازگشت سینگهام، تاریکی، قیام، گاهی خوشی، گاهی غم، شاهدا، باغبان، قطار چنای، میلیونر زاغه نشین، پسر سردار، قانون، سرکار، دیوار و ظاهر-زارا» محصول سینمای هندوستان وانگلستان از ۲۹ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ به همراه معرفی عوامل تولید فیلم ساعت ۱۷ پخش می‌شود.


همچنین این شبکه برای دوستداران فیلم‌های دنباله دار فیلم «کیت و لئوپولد، زورو، نقاب زورو، افسانه زورو، پارک ژوراسیک ۱، ۲ و۳، سریع و خشن ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ و۷» را برای پخش در ساعت ۱۹ تدارک دیده است.


فیلم‌های سینمایی «شکار هیولا، تصمیم ورونیکا، ابر ستاره، زندگی به روایت نینو، گمشده و عشق، قصیده‌ای برای پدرم، مردی که خیلی می‌دانست، ۲۷ متر برف، خورشید تابان، زندگی ابدی، هوابرد، در دل طبیعت، یادداشت‌های یک سامورایی و خدا نگهدار مادر» در ژانر خانوادگی ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.


کارآموز، شتاب، دریا سالار، سیکاریو، مک فارلند، بین ستاره‌ای، سرزمین ماه، انفجار عظیم، امپایر استیت، ترور، هووی، قلعه‌ای در آسمان، قطعات یدکی و گروه سارقین» عناوین باکس سینمایی‌های جذاب شبکه نمایش است که در ایام نوروز ساعت ۲۳ پخش می‌شود.
فیلم‌های سینمایی «پرندگان، شمال از شمال غربی، مارنی، سرگیجه، ربکا، دردسر هری، بیگانه‌ای در ترن، مرد عوضی، داج سیتی و...» ساخته آلفرد هیچکاک، مایکل کورتیز و... ساعت ۱ بامداد از برنامه «سینمای کلاسیک» روی آنتن می‌رود.


همچنین تامین برنامه شبکه «هنر دوبله»، مجموعه‌های نمایشی ایرانی و خارجی را برای نوروز ۹۵ آماده پخش کرده است.


شبکه ورزش؛ هفتگانه تازه و فوتبال‌های زنده
ویژه برنامه‌های این شبکه شامل «نوروز فوتبالی»، «کشتی ایرانی»، «تاریخچه المپیک»، «رویای فوتبال»، «منتخب ورزش ایران و جهان» و «پرچمداران المپیک» خواهد بود.


«نوروز فوتبالی» یا‌‌ همان شب‌های فوتبالی در ۱۳ قسمت دو ساعته ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود. «کشتی ایرانی» هم که در ۱۳ قسمت تهیه شده ساعت ۱۰: ۴۵ به مدت ۴۰ دقیقه مسابقات کشتی قدیمی و خاطره انگیز ایران و جهان را پخش می‌کند.


مجموعه‌ای از مسابقات مهم ورزشی سال گذشته ایران و جهان، در نوروز ۹۵ هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه از برنامه گزارشی «منتخب ورزش ایران و جهان» پخش خواهد شد.


برنامه ۱۳ قسمتی «پرچمداران المپیک» ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود که در آن با ورزشکاران و پرچمداران المپیک مصاحبه شده است. جنگ خبری «استودیو ورزش»، مستند «تاریخچه المپیک»، برنامه گزارشی «رویای فوتبال»، مستندهای ورزشی جذاب و جدید، کلیپ‌های شاد ورزشی و پخش فوتبال‌ها و مسابقات ورزشی رشته‌های دیگر به صورت زنده مثل ایام دیگر سال در این شبکه جریان خواهد داشت.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------