آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

نگین صدق گویا: کیفیت پایین و بودجه کم دلیل دوری ام از بازیگری است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,نگین صدق گویا

«من بعد از سریال پنج قسمتی «ساعت صفر» که در شب‌های قدر سال گذشته پخش شد. کار دیگری برای تلویزیون نداشتم زیرا پیشنهادها یا کم است یا طبق معمول به لحاظ سرمایه اکثر کارها عملی نمی‌شود. »

صبا-نگین صدق‌گویا؛ بازیگر به تازگی تجربه حضور در سریال «ساعت صفر» به کارگردانی سعید سلطانی را در تلویزیون داشته است. این سریال که در شب‌های احیا ماه مبارک رمضان پخش شد آخرین مجموعه وی در تلویزیون بود.

نگین‌ صدق‌گویا در این باره به «صبا» گفت: من بعد از سریال پنج قسمتی «ساعت صفر» که در شب‌های قدر سال گذشته پخش شد. کار دیگری برای تلویزیون نداشتم زیرا پیشنهادها یا کم است یا طبق معمول به لحاظ سرمایه اکثر کارها عملی نمی‌شود.

صدق‌گویا در ادامه از دلایل کم کاری خود گفت: فاصله گرفتنم از تلویزیون دو دلیل اصلی دارد؛ اول این‌که همان طور که مدیران صداوسیما هم اشاره کرده‌اند بودجه تلویزیون خیلی کم است و این موجب افت تولیدات می‌شود، به عنوان مثال اگر در یک برهه‌ای 10 سریال ساخته می‌شد امروزه حدود سه سریال ساخته می‌شود. قطعا وقتی که تعداد کارها پایین می‌آید پیشنهادها هم کم می‌شود. دومین دلیل این‌که واقعا کیفیت کارها یا حداقل کارهایی که به من پیشنهاد شده‌اند چه کارهای تلویزیونی و چه رسانه‌ای خیلی بد بوده است، طوری که ترجیح دادم اصلا آن سناریو را کار نکنم زیرا کارها بسیار بی‌منطق، بی‌چفت و بست و بدون شخصیت‌پردازی بوده‌اند.

این بازیگر در پایان گفت: من بعد از سریال«ساعت صفر» که سال گذشته پخش شد پیشنهادهایی داشته‌ام و هیچ‌کدام چنگی به دل نمی‌زدند. به‌نظرم کار باید از صد نمره لا‌اقل هفتاد را بگیرد ولی اینها هیچ‌کدام حتی در حد پنجاه درصد هم نبوده‌اند. تنها پیشنهادی که از میان این پیشنهادها داشته‌ام یک کار سینمایی است که نسبت به دیگر سناریوها بهتر است ولی اگر از جانب کارگردان قطعی شود من هم آن را خواهم پذیرفت. این فیلم سینمایی توسط یک کارگردان فیلم اولی ساخته خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------