روایت سازندگی‌های "حاج محمود روستای یل آباد" درماه عسل



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ماه عسل

در بیست و یکمین قسمت از برنامه تلویزیونی ماه عسل میهمانی با نام حاج محمود از کارهای خیر و سازنده ای که در روستای یل آباد انجام داده سخن گفت.

به گزارش میزان بیست و یکمین قسمت از برنامه تلویزیونی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی و با حضور حاج محمود و پسرش روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

حاج محمود متولد 1312 و اهل روستای سرسبز یل آباد که درنزدیکی ساوه قرار دارد بود.

داستان زندگی حاج محمود به این ترتیب بود که پدر وی پس از اینکه زن دوم می گیرد، همسر اولش با همسر دوم درگیر می شوند و اینگونه خانواده متلاشی می شود و  حاج محمود در 19 سالگی به تهران می آید و در اینجا ازدواج می کند.

میهمان امشب ماه عسل به این نکته اشاره می کند که پس از ازدواجش صاحب یک پسر می شود که در سن 17 سالگی به جبهه می رود و در آنجا اسیر می شود.

حاج محمود در ادامه توضیحات خود افزود: اسارت پسرم حدود 8 سال طول کشید و نذر کردم اگر فرزندم سالم از اسارت برگردد، امامزاده اسماعیل روستای یل آباد را آباد می کنم.

وی همچنین تصریح کرد: امامزاده شاه اسماعیل یل آباد در حقیقت برادر امام رضا (ع) است و پس از اینکه پسرم در سال 82 بازگشت، تا سه سال مشغول کار در امامزاده و  آباد کردن آن بودیم و پس از آن هم زندگی ام را در روستای یل آباد ادامه دادم.

حاج محمود همچنین اظهار کرد: در حال حاضر 9سال است که هم رئیس شورای روستای یل آباد هستم و هم تولیت امامزاده اسماعیل را بر عهده دارم و تلاش می کنم مشکلات مردم و گرفتاری های آنها را برطرف کنم.

میهمان امشب ماه عسل در ادامه بیست و یکمین قسمت از این برنامه یادآور شد: صرفا نماز خواندن درامامزاده مهم نیست بلکه گره گشایی از کار مردم هم اهمیت بسیاری دارد. سعی می کنیم در روستای یل آباد و در قالب شورای روستا و همچنین کمک خیران درامامزاده اسماعیل سالی 14 تا 15 جهیزیه را آماده کنیم و در اختیار نیازمندان قرار بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: تصور می کنم بهترین عبادت خدمت به مردم است. طی سالهای اخیر تلاش کردیم تا آتش نشانی و بهداری در روستای یل آباد ساخته شود و همه کوچه ها را آسفالت کردیم. علاوه بر آبادی این روستا همچنین کارهای معنوی بسیاری در آنجا انجام دادیم که از جمله آنها می توان به برقراری صلح بین تعدادی از همسران و رفع اختلافات خانوادگی و همچنین کسب رضایت در مورد یکی از افراد محکوم به قصاص را تحقق بخشیدیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------