آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

چرا مردم ناعادلانه من را قضاوت می‌کنند؟ / به من فحش و ناسزا گفته‌اند!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری پس از انتشار مصاحبه خود با خبرگزاری میزان از بازتاب های این مصاحبه سخن گفت و از قضاوت های سطحی و زود هنگام مردم گله کرد.

آتنه فقیه نصیری در گفت و گو با میزان در خصوص مصاحبه اخیری که با خبرگزاری میزان داشته و با رفتار عجیب کاربران مواجه شده است گفت: پس از بازنشر مصاحبه ام درباره اینکه هیچگاه برای معالجه بیماری ام حاضر به ترک ایران نیستم، در صفحه اینستاگرامم با فحش و ناسزاهای بسیاری از سوی برخی کاربران در  روبرو شدم که روح مرا بسیار آزرده کرد.
 
وی ادامه داد: از مردم درخواست می کنم به متن خبر دقت کنند وبا بسنده کردن به تیتر یک خبر شروع به قضاوت درباره افراد و پس از آن فحاشی نکنند.
 
فقیه نصیری افزود: نکته‌ای که من درباره بیماری ام (ام اس)  اعلام کردم این بود که بیماری من به طور کامل از طرف خودم و خانواده ام در حال کنترل است و چون در شرایط خوب و محیطی آرام زندگی می کنم دیگر لازم نمیبینم که بخواهم برای معالجه به آمریکا یا دیگر کشورهایی که می توانند من را معالجه کنند سفر کنم.

وی خاطرنشان کرد: چرا برخی چنین رفتاری می کنند، بعد از انتشار مصاحبه من را نفرین می کنند و خانواده ام بسیار از این اتفاق ناراحتند و همه ما از این واکنش ها بهم ریخته ایم، خواهش می کنم این کار را نکنید و لطفا به هم احترام بگذاریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------