امینی‌خواه: کم‌کار نیستم / به زودی به تلویزیون، سینما و رسانه باز می‌گردم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,امینی‌خواه

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در واقع می‌توانم بگویم که کم کار نبوده ام بلکه در طی این مدت مشغول بازی در آثار متفاوتی بوده‌ام.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان در خصوص کم کاری اخیر خود در سینما و تلویزیون گفت: اتفاقاً برعکس است و می توان گفت کم کار نبوده و طی این مدت مشغول بازی در آثار متفاوتی بوده ام.

وی ادامه داد: به تازگی بازی در سریال "شک" به کارگردانی "محسن بیدل" را پشت سر گذاشته ام که به احتمال زیاد از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت. دو فیلم دیگر هم آماده دارم که قرار است در شبکه نمایش خانگی به دست مخاطبان برسد.

این بازیگر افزود: "میراث" به کارگردانی مهدی شهسواری و "جدایی" به کارگردانی میلاد بنی، دو فیلمی هستند که برای پخش در رسانه آماده شده اند و به احتمال فراوان تا پایان تابستان منتشر خواهند شد.

امینی خواه در ادامه تصریح کرد: به تازگی بازی در دو فیلم سینمایی را هم پشت سر گذاشته ام که یکی از آنها در صورت رسیدن برای جشنواره فجر امسال آماده می شود و دیگری فیلم "جزیره مهربانی" به کارگردانی فریال بهزاد است که به احتمال فراوان شهریور ماه یا اوایل مهر امسال اکران خواهد شد.

وی در خصوص آخرین فعالیت خود خاطرنشان کرد: فیلم دیگری که در آن بازی کرده ام "دزد با وجدان" است که توسط سیامک خواجه وند کارگردانی شده است و به احتمال زیاد و اگر زمان برسد این فیلم هم راهی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امسال خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------