آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

عبدالرزاقی: حضور ذهن و آمادگی جسمی لازمه بازی در "دورهمی" است / سختی کار در برنامه مدیری را همه بازیگران می‌دانند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عبدالرزاقی

عبدالرزاقی با تاکید بر اینکه حضور ذهن و آمادگی جسمی لازمه حضور در روند تولید برنامه "دورهمی" است از جدیدترین ساخته مهران مدیری به عنوان کاری بسیار بزرگ یاد کرد که سختی های بسیاری دارد.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر مجموعه تلویزیونی "دورهمی" در گفت و گو با میزان با اشاره به تجربه حضورش در برنامه مدیری گفت: برنامه "دورهمی" بسیار متفاوت است از تمام کارهایی که تا الان انجام داده ام.

وی ادامه داد: این برنامه بسیار مشکل است به نحوی که اگر همه بازیگران حاضر در این مجموعه درباره آن صحبت کنند مشخص می شود که در زمینه های مختلفی مانند نویسندگی ،بازیگری و کارگردانی دشواری‌های بسیاری دارد.

عبدالرزاقی همچنین تصریح کرد: حفظ کردن دیالوگ ها و همچنین تمرین کردن نقش ها از نقاط دشوار برنامه "دورهمی"  است چرا که تمامی این اتفاق ها در طول یک روز رخ می دهد و بعد از آن باید جلوی دوربین برویم و مانند یک نمایش آنها را اجرا کنیم در حالی که زمان زیادی در نمایش برای تمرین در اختیار نداریم.

این بازیگر افزود: حضور ذهن بسیار بالا و همچنین آمادگی جسمی ، ذهنی و روانی در روند کاری مانند "دورهمی" اهمیت بسیاری دارد و فکر می کنم افرادی که درحال انجام دادن این کار هستند کار بزرگی انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: تصور می کنم به مرور زمان مردم هم متوجه این موضوع بشوند که "دورهمی" چه کار بزرگی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------