پوراندخت مهیمن: «ماه و پلنگ» سریال پر مخاطبی خواهد شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پوراندخت مهیمن

بازیگر سریال «ماه و پلنگ» گفت: بهتر است تا درباره نقشم در این سریال توضیحی ندهم، چراکه دوست دارم مخاطب بدون هیچ ذهنیتی سریال را تماشا کند و از آن لذت ببرد. فقط این را می‌گویم که قصه در زمان حال می‌گذرد.

به گزارش فارس، بازیگر سریال «ماه و پلنگ» گفت: بهتر است تا درباره نقشم در این سریال توضیحی ندهم، چراکه دوست دارم مخاطب بدون هیچ ذهنیتی سریال را تماشا کند و از آن لذت ببرد. فقط این را می‌گویم که قصه در زمان حال می‌گذرد.

پوراندخت مهیمن بازیگر سریال «ماه و پلنگ» در گفت‌وگو با ما عنوان کرد: تا ماه پیش مشغول بازی در سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب بودم که اوایل «ملکا» نام داشت، اما به «ماه و پلنگ» تغییر نام داد.

وی درباره نقش خود در این سریال نیز بیان داشت: بهتر است تا درباره نقشم در این سریال توضیحی ندهم، چراکه دوست دارم مخاطب بدون هیچ ذهنیتی سریال را تماشا کند و از آن لذت ببرد. فقط این را می‌گویم که قصه در زمان حال می‌گذرد.

بازیگر سریال «زیرهشت» افزود: از آنجایی که احمد امینی کارگردان کاربلد و حرفه‌ای است، مطمئنا «ماه و پلنگ» نیز مانند تمامی سریال‌هایش به خوبی دیده خواهد شد و مردم از آن استقبال خواهند کرد.

مهیمن همچنین ادامه داد: در این مدت در فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور و «عطر تلخ، عطر شیرین» به کارگردانی ناصر محمدی بازی کردم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------