چهره هانیه توسلی در نقش "ابله"



اخبار,اخبار فرهنگی ,هانیه توسلی

 

اخبار فرهنگی - چهره هانیه توسلی در نقش "ابله"/ همیشه دوست داشتم نقش کمدی بازی کنم

هانیه توسلی بازیگر سریال نمایش خانگی«ابله» گفت: همیشه دوست داشتم نقش کمدی بازی کنم اما هیچ وقت فرصتش پیش نیامد. شاید گاهی در فضای طنز بازی کرده‌ام اما آن چیزی که باب خواسته من باشد، نبوده است. کار طنزاصلا آسان نیست. با اینکه چند روزی از فیلمبرداری این سریال می‌گذرد اما من واقعا استرس دارم.

او ادامه داد: سالها پیش نیز درفیلم «گاهی به آسمان نگاه کن»ساخته آقای تبریزی بازی کردم که کمی فضای طنز داشت اما نقش من در آن فیلم، نقشی نبود که تیپ بازی کنم گرچه فضای سریال «ابله» بسیار متفاوت است.

این بازیگر گفت: اولین چیزی که در «ابله» برایم جذاب است، دوباره کار کردن با آقای تبریزی است، زیرا تجربه‌ای که پیش از این با او داشتم بسیار خوب بود. می‌توانم بدون تعارف بگویم که او خوش اخلاق‌ترین و پرانرژی‌ترین کارگردانی است که در این 14 سال با او کار کرده‌ام.

توسلی همچنین درباره تفاوت بازی در سینما و ایفای نقش در سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود، گفت: این اتفاق به روی بازی من به عنوان بازیگر و به لحاظ تکنیکال تاثیر نمی‌گذارد اما اصولا جنس مخاطب آن فرق می‌کند و به نظرم مخاطبان نمایش خانگی گسترده‌تر از سینماست هستند.

او گفت:‌ سریال تلویزیون چه مخاطب داشته باشد و چه نداشته باشد، پخش می‌شود اما در عرضه نمایش خانگی بر خلاف سریالی که از تلویزیون پخش می‌شود، عوامل فیلم بر اساس میزان فروش هر قسمت از سریال متوجه می‌شوند که مقبول بوده‌اند یا نه. یعنی بر اساس میزان خرید مردم متوجه می‌شویم که آن سریال محبوبیت دارد یا نه و به نظرم این اتفاق جذابی است.

توسلی درباره تفاوت کار طنز با دیگر کارهایش گفت: کار طنز اصلا آسان نیست و من واقعا استرس دارم. شاید چون تجربه‌ام در کاهای جدی بیشتر است برای بازی در آن نگرانی ندارم، اما نقش‌های این چنینی که بار کمدی دارد و لحن، گفتار وارد قالب دیگری می‌شوند، برای من سخت‌تر است.

سریال 26 قسمتی «ابله»، اولین تجربه کارگردانی کمال تبریزی درعرضه نمایش خانگی است که علیرضا طالب‌زاده نویسندگی و محمد مسعود تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

این روزها فیلمبرداری «ابله» با حضور هانیه توسلی، مهران احمدی، سیامک انصاری، هوتن شکیبا و محسن رمضانی در لوکیشن خانه پریسا در خیابان طرشت ادامه دارد.
مهران احمدی(هوشنگ)، هانیه توسلی(پریسا)، احمد مهرانفر(دایی اسدلی)، بهنام تشکر(پدربزرگ)، شبنم مقدمی(مادر مهرداد)، عیسی یوسفی پور(مش کاظم)، بهادر مالکی(رضا)، هوتن شکیبا(مهرداد)، نادر فلاح، نگین معتضدی، حسین محب اهری، مرتضی ضرابی، محسن یگانه، محسن رمضانی، شبیر پرستار، فهیمه موسوی، محمد ذوالفقاری و همچنین محسن تنابنده(مادربزرگ)، سیامک انصاری(نصرت) و یکتا ناصر(فرانک) بازیگران این مجموعه هستند.
اخبار فرهنگی - میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------