همسايه‌هاي بي‌ملاحظه در هاليوود + تصاوير



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 

اخبار فرهنگی - همسايه‌هاي بي‌ملاحظه در هاليوود + تصاوير

درمنطقه هاليوود خانه ها بزرگ و با فاصله هستند ولي برخي از اين خانه ها که محل زندگي افراد معروف است، مي تواند به حدي پر از ازدحام و شلوغ باشند که آسايش اهالي را از اهالي منطقه سلب کنند. در اينجا با برخي ازهمسايگان بي ملاحظه هاليوود از گروه چهره هاي معروف آشنا مي شود.

همه ما همسايه بد داريم که معمولا قابل کنترل هستند ولي هيچ چيز بدتر از داشتن يک همسايه بي ملاحظه از گروه چهره هاي سرشناس و مطرح نيست. درمنطقه هاليوود خانه ها بزرگ و با فاصله هستند ولي برخي از اين خانه ها که محل زندگي افراد معروف است، مي تواند به حدي پر از ازدحام و شلوغ باشند که آسايش اهالي را از اهالي منطقه سلب کنند. در اينجا با برخي ازهمسايگان بي ملاحظه هاليوود از گروه چهره هاي معروف آشنا مي شود.

«جاستين بيبر»
او در هر کاري افتضاح است؛ حتي درهمسايگي! اودر بلندي بيورلي هيلززندگي مي کند و هفته اي دو بار پليس را به خانه اش مي کشاند. همسايه هاي او از مهماني هاي پي درپي، ازدحام،رفت و آمد بي اندازه و سرو صداي زياد به ستوه آمده اند و حتي برخي اقدام به فروش ملک خود کرده اند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«هاني بو»
بازيگر نوجوان تلويزيون در جورجيا به همراه خانواده اش زندگي مي کند. ولي به نظر مي رسد اين محله براي خانواده پر سر و صدا و بي ملاحظه «بو» خوب نيست. چرا که او برنامه TLC خود را در خانه و يا اطراف آن اجرا مي کند و همين موجب آزار همسايه ها در ساعات مختلف روز مي شود. اين خانواده همچنين به راحتي زباله ها را اطراف خانه رها مي کند که موجب جمع شدن حيوانات ولگرد و بوي بد در يک محله خوب شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 

 


«کارداشيان ها»
علي رغم شهرت اين خواهرها هيچ کس دوست ندارد همسايه آنها باشد و اين صرفا به خاطر حضور عکاسان پاپاراتزي در گوشه و کنار خانه آنها است که موجب شده همسايه ها آرامش خود را از دست بدهند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«کريس براون»
اين خواننده پاپ هماننده «بيبر» يک همسايه پر سر و صدا و با رفت و آمد زياد است. به گفته شاهدان او و دوستانش تا ساعاتي پس از نيمه شب با فريادهاي پي در پي و ميهماني هاي طولاني موجب سلب آرامش همسايه ها شده اند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«کيتي پري»
«پري» نه تنها در آوازهاي خود فرياد مي زند بلکه خصوصي ترين ساعات روز وشب او با فرياد همراه است. مهماني هاي متعدد نيز او را به همسايه اي بد تبديل کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«جيمز فرانکو»
اگر چه همه دنيا او را دوست دارند ولي همسايگانش از او بيزارند و از دست او خسته شده اند. او حوالي رودخانه نقره اي لس آنجلس زندگي مي کند و بصورت غير قانوني کمپاني خود را در گوشه اي از عمارت اداره مي کند که در کنارصدا موجب آلودگي هم شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«مدونا»
او عاشق موسيقي است و زماني را نمي توان يافت که از خانه چند هزار متري او صداي موسيقي به گوش نرسد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«کاتريل هايگل»
«هايگل» شايد بازيگر چندان محبوبي نباشد ولي بي نهايت ترسو است و توهم سوء قصد او را ترک نمي کند. او با کوچکترين مشکلي پليس را باخبر مي کند و همين حضور پليس باعث شده که همسايگان آرامش خود را از دست بدهند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 اخبار فرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------