آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

داوران جشنواره کن معرفی شدند

فهرست داوران بخش مسابقه اصلی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد. به گزارش ایسنا؛ «لیلی گلادستون» بازیگر نامزد اسکار…

تیپ‌های دوست داشتنی مهران مدیری



اخبار فرهنگی - نه خیلی معمـولی نه عصا قورت داده
تیپ‌های دوست داشتنی مهران مدیری

مهران مدیری یکی از هنرمندان خوش‌تیپ سینما و تلویزیون است که همیشه تلاش دارد با ظاهری متفاوت ظاهر شود. لباس‌هایش همیشه با هم همخوانی دارد؛ چه سرکار باشد و چه در مراسمي خاص حضور پیدا کند، همیشه ظاهري آراسته دارد.

 لباس‌هایش همیشه با هم همخوانی دارد؛ چه سرکار باشد و چه در مراسمي خاص حضور پیدا کند، همیشه ظاهري آراسته دارد و از همین جا می‌توان به این نکته رسید که تیپ ظاهری برای او اهمیت زیادی دارد و به قولی برایش مهم است که با چه لباسی در جمع ظاهر می‌شود. تصمیم گرفتیم نگاهی به تیپ‌ها و لباس‌های او بیندازیم. تیپ‌های او هم در سریال‌هایش و هم در دنیای معمولی همیشه با سر و صدا همراه بوده و علاقه‌مندان زیادی هستند که نوع لباس پوشیدن او را دنبال می‌کنند.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مهران مدیری

 
یکی از لباس‌های ثابتی که همیشه در تیپ‌های مهران مدیری دیده می‌شود، پیراهن مردانه است. او یکی از افرادی است که به پیراهن مردانه ارادت خاصی دارد! اکثر اوقات او با پیراهن مردانه ظاهر می‌شود.

 

جالب است که تمام پیراهن‌هایی که او تا به امروز پوشیده است، استانداردهای جهانی داشته است. می‌دانید که هر پیراهن ظاهر خوبی ندارد و به خوبی روی تن قرار نمی‌گیرد. بارها و بارها مردان زیادی را دیده‌ایم که پیراهن‌های به ظاهر زیبایی را پوشیده‌اند، اما به قولی پیراهن روی بدن‌شان بد نشسته است. پیراهن خوب چند ویژگی اساسی دارد، اول اینکه پیراهن خوب، پيراهني است كه از محل وصل آستین به مچ چند پیلی دارد.

 

اغلب یک دکمه کوچک بالای مچ آستین دوخته می‌شود و از باز شدن نافرم آن هنگام پوشیدن جلوگیری می‌کند. نكته دوم مربوط به سرشانه است در خياطي سنتي، پيراهن، تكه سرشانه از پشت پيراهن گرفته شده. از آنجایی که افراد بلند سرشانه متفاوتی دارند با این روش پیراهن بهتر با ساختمان بدن تطبیق می‌یابد. نکته سوم مربوط به تعداد بخیه‌هایی است که در پیراهن‌های مردانه دیده می‌شود.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مهران مدیری

 
هرچه تعداد بخیه‌ها بیشتر باشد پیراهن محکم‌تر است. پیراهن‌های خوب هشت بخیه در یک سانتی‌متر دارند و با ماشین تک‌سوزن دوخته می‌شوند (حتی برای دوخت‌های دوتایی). این کار این مزیت را دارد که پیراهن پس از شست‌وشو روی درزها موج نخواهد داشت.

 

در پیراهن‌های درجه متوسط از ماشین 2سوزن که دوخت موازی می‌دهد استفاده می‌شود و نکته آخر مربوط به یقه پیراهن است و تلقی که برای ساخت آن استفاده می‌شود. پیراهن خوب باید دارای تلق قابل جداسازی گوشه یقه باشد. اغلب تلق‌ها از مواد مصنوعی ساخته شده‌اند.

 

تلق‌ها در واقع شکل هلالی خاصی به یقه می‌دهند و از بلند شدن نوک آن جلوگیری می‌کنند به‌خصوص وقتی که از کراوات استفاده می‌شود. البته یقه دگمه‌دار به تلق نیاز ندارد. اینها تمام ویژگی‌های یک پیراهن خوب است؛ پیراهنی که مردان با پوشیدن آن خوش‌تیپ‌تر می‌شوند. مهران مدیری هم از این قاعده مستثنی نیست و بیشتر پیراهن‌‌هاي مردانه‌ای که او می‌پوشد همین ویژگی را دارد.

چي​رو کجا بپوشم؟
یکی از ویژگی‌های یک فرد خوش‌پوش این است که بداند چه لباسی را کجا بپوشد؟ این رازی است که هر فرد خوش‌تیپی آن را می‌داند و می‌تواند به راحتی آن را در لباس پوشیدن‌هایش اجرا کند. اگر قرار باشد در مراسمی شرکت کند که مخاطبانش همه جوان هستند، به طور یقین تیپ اسپرت را انتخاب می‌کند یا اگر قرار باشد در مراسم جدی‌تری شرکت کند، حتما یک تیپ کلاسیک را انتخاب خواهد کرد.

 

به خاطر می‌آورم که چند سال پیش مهران مدیری در مراسم شب چله چلچراغ شرکت کرده بود و تیپی که برای حضور انتخاب کرده بود ترکیبی از یک تیپ کلاسیک و اسپرت بود. هم برای گرفتن جایزه خلاقیت آمده بود و باید یک ظاهر رسمی می‌داشت و هم اینکه می‌دانست مخاطبان مجله همه جوان‌هایی هستند که دوست ندارند او را با یک ظاهر رسمی و به قولي عصا قورت داده ببینند.  او به خوبی می‌داند که باید چه لباسی را کجا بپوشد و این یکی از خصایص اصلی هر فرد خوش‌لباسی است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مهران مدیری

 
رنگ​هاي پرانرژي
یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی در لباس‌های مهران مدیری رنگ است. شاید در مراسم رسمی او را با پیراهن مردانه و کت‌های تیره ببینیم اما زمانی که قرار است سر صحنه برود، لباس‌هاي ساده‌تر و راحت‌تری می‌پوشد. یک شلوار جین و تی‌شرت ساده‌ترین لباسی است که هر کسی می‌تواند آن را انتخاب کند و به طور یقین در کمد لباس هر کسی دیده می‌شود.

 

لباس ساده‌ای که در هر موقعیتی می‌تواند لباس خوبی به حساب بیاید و هیچ گونه محدودیتی را برای شما ایجاد نمی‌کند. مهران مدیری به راحتی این لباس‌ها را انتخاب می‌کند و ظاهر مناسبی هم برای خودش فراهم می‌کند.

 

بسیاری از روانشناسان و خیلی از مردم عادی عقیده دارند که لباس‌های تیره انرژی زیادی را به اطرافیان نمی‌رساند. شاید یکی از دلایلی که مهران مدیری از رنگ‌هاي متفاوت در لباس‌هایش استفاده می‌کند، همین باشد. دوست دارد انرژی زیادی را به کسانی که با آنها کار می‌کند بدهد و کار خوبی را انجام دهد.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مهران مدیری

 
هميشه چرم
شاید یکی دیگر از تیپ‌های همیشگی مهران مدیری، انتخاب کت‌های چرمی است. کت‌های اسپرتی که افراد کمی آن را برای یک پوشش انتخاب می‌کنند و می‌توان این طور گفت که تیپ افراد خاص است. نکته جالب دیگر که می‌توان در مورد کت چرم گفت این است که با هر لباسی هماهنگ است.

 

هم می‌توان به آن به عنوان یک تیپ اسپرت نگاه کرد و هم یک تیپ کاملا رسمی. این مهم‌ترین ویژگی کت‌های چرم است که انتخاب‌های افراد را محدود به یک نوع لباس نمی‌کند اما در کنار تمام اینها، کت‌های چرم یک انتخاب همیشگی برای روزهای سرد زمستانی است. کت‌های چرم اگر از نوع مرغوبش باشد، چند سالی مهمان شما و کمد خانه‌تان خواهد بود.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مهران مدیری

 
البته طراحان مد و لباس عقیده دارند که کت چرم کوتاه برای کسانی که چاق هستند انتخاب عاقلانه‌ای نخواهد بود. آنها می‌توانند کت‌های بلندتر را انتخاب کنند. در این چند سال اخیر کت چرم یکی از انتخاب‌های همیشگی مهران مدیری بوده است و لباسی است که طراحان مد عقیده دارند مخصوص افراد سخت سلیقه و خوش‌پوش است.

اخبار فرهنگی - زندگی ایده ال, برترینها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------