فیلم سینمایی مختارنامه ساخته نمی شود



 

 

 فیلم سینمایی مختارنامه ساخته نمی شود  

 

میرباقری اعلام كرد كه قصد ساختن نسخه سینمایی از سریال مختارنامه را ندارد. او برای ساخت سریال سلمان فارسی هم هنوز برنامه مشخصی ندارد.

 

داوود میرباقری(كارگردان مجموعه تلویزیونی مختارنامه) شب گذشته(۴ دی) در حاشیه ی افتتاح نمایشگاه عكس سریال مختارنامه در تالار وحدت اعلام كرد كه قصد ندارد از روی این سریال؛ فیلم سینمایی بسازد.

میرباقری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایلنا، پیرامون نمایشگاه عكس مجموعه مختارنامه گفت: در سریال های قبلی نیز عكاسی انجام می شد اما به این صورت نبود و در این مجموعه مسعود پاكدل با خلاقیت و زحمت عكس های خوبی تهیه كرده و به نمایش گذاشته است.

وی درباره اینكه تا چه میزان برگزاری این نمایشگاه به دیده شدن بهتر سریال كمك می كند، گفت: این حركت، حركت خوبی است البته اینكه تا چه میزان چنین نمایشگاه هایی بر دیده شدن سریال تاثیر می گذارد را نمی دانم و به نظرم؛ شما رسانه ها باید آن را ارزیابی كنید و بگوئید كه چنین حركت هایی چه تاثیری بر دیده شدن سریال می گذارد.

میرباقری در پاسخ به سوال دیگری درباره وضعیت به نمایش درآمدن چهره حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بهتر است در این مورد صحبت نشود زیرا ما درحال بررسی موضوع هستیم و بهتر است تا زمانی كه به نتیجه خاصی نرسیده است؛ درباره آن صحبت نشود.

وی همچنین درباره امكان ساخت سریال سلمان فارسی و فعالیت های آینده خود گفت: تاكنون هیچ كدام از اینها قطعی نشده است و همچنین قصد ندارم تا به زودی ساخت فیلم سینمایی را آغاز كنم.... / خبرگزارى ايلنا


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------